Chiudi annunziu

Smartphone plegable Samsung Galaxy Z Fold 2 ghjuntu inaspettatamente in u mondu di Star Trek. In particulare, hè apparsu in u secondu episodiu di a seconda stagione di Star Trek: Picarè ancu più specificamente, hè utilizatu da u caratteru di u duttore Agnes Jurati, chì prova di ristabilisce a cumunicazione trà i caratteri principali attraversu.

In questa scena, pudemu vede l'equipaggiu di a serie Galaxy Z Fold per a prima volta. Hà una tacca forte chì attraversa u centru di a visualizazione interna simile à quella chì si trova in i dispositi di sta serie. In a scena chì seguita, u duttore Jurati piglia qualchi passi per amplificà u signale di tutti i caratteri è apre a finestra di u trasportatore. Quì pudete vede a tacca di u dispusitivu da una distanza più vicinu. Cum'è informatu da u situ web 9to5Google, datu chì a filmazione di a seconda stagione di a serie Star Trek: Picard principiatu à u principiu di u 2021, usa a seconda generazione di Fold. À u mumentu, ùn hè micca chjaru se questu hè u piazzamentu di u produttu, o se i creatori di a serie anu utilizatu u dispusitivu perchè simpricimenti l'anu trovu interessante. Cunsiderendu chì u telefuninu hè usatu cum'è un propiu unicu in u travagliu incriminatu è chì ùn hè ancu assai visibile, pensemu chì a seconda opzione hè più prubabile.

L'universu di Star Trek hè cunnisciutu per mostrà una tecnulugia muderna chì esiste veramente oghje. Serà interessante per vede ciò chì "gadgets" tecnologichi appariscenu dopu in a serie attuale di Star Trek è se unu di elli serà di novu u dispusitivu di u giant coreanu. A serie Star Trek: Picard hè altrimenti emissione cum'è parte di u serviziu Amazon Prime Video, chì hè ancu dispunibule quì.

U più lettu d'oghje

.