Chiudi annunziu

In u risultatu di l'invasione russa di l'Ucraina, più di 270 XNUMX di i so abitanti sò ghjunti in a Repubblica Ceca. Eranu custretti à lascià e so case, spessu cù solu un minimu di pruvisti, per paura per a so propria salvezza, è ancu a so vita nuda. Anu in cerca di refuggiu in tuttu u nostru territoriu, è se vulete, pudete truvà veramente facilmente quanti sò ghjunti in u vostru paese, per esempiu.

U numaru di rifuggiati ucraini hè sempri crescente, è à ghjudicà da u sviluppu di a situazione, ùn pare micca chì sta tendenza deve cambià. Siccomu u Ministeru è parechje municipalità informanu publicamente nantu à u numeru di rifuggiati registrati micca solu per mezu di i so siti web, u portale Seznam Zprávy hà compilatu una mappa interattiva interessante di a Repubblica Ceca.

Mostra i municipalità individuali (cum'è e regioni intere), è se selezziunate u desideratu manualmente o da a ricerca, truverete u numeru di i so abitanti è, secondu elli, u numeru di rifuggiati registrati. Questi numeri sò ancu accumpagnati da un percentinu di a pupulazione. Ùn manca ancu informace cù a data di l'aghjurnamentu di u statutu. Allora l'attuale crisa di guerra tocca praticamente tutti.

Una mappa chì mostra u numeru di rifuggiati in e municipalità pò esse truvata quì

Temi:

U più lettu d'oghje

.