Chiudi annunziu

Ancu s'ellu Samsung hè u più grande fabricatore di chips di memoria in u mondu, hè un secondu distante à u TSMC di Taiwan in quantu à a fabricazione di cuntratti. È a situazione ùn pare micca esse megliu, almenu à ghjudicà da u rendiment di chips 4nm in i so fabbriche Samsung Foundry.

Durante a so riunione annuale di l'azionisti prima di sta settimana, Samsung hà dettu chì i nodi di prucessu di semiconductor più avanzati, cum'è 4 è 5 nanometri, sò assai cumplessi è chì ci vole un pocu di tempu per migliurà u so rendiment. In questu cuntestu, ricurdemu chì recentemente ci sò stati rapporti chì u rendiment di u chip Snapdragon 8 Gen 1 pruduciutu da u prucessu 4nm di Samsung Foundry hè assai bassu. In particulare, si dice chì hè solu 35%. Per via di questu, informatu (micca solu) Qualcomm hà decisu di avè i so prossimi chips high-end fabbricati da TSMC. Sì questi sò informace ghjustu, puderia esse un prublema abbastanza per u giant coreanu. I so piani contanu nantu à u fattu chì ellu, almenu, chjappà à TSMC in l'anni à vene.

A reputazione di Samsung in questa zona puderia esse migliurata da u so prucessu 3nm, chì, sicondu i rapporti non ufficiali, a cumpagnia pensa à lancià à a fine di questu annu o l'annu dopu. Aduprà a nova tecnulugia GAA (Gate-All-Around), chì, sicondu certi esperti di l'industria, puderia aumentà dramaticamente u rendiment. TSMC ùn hà micca intenzione di utilizà sta tecnulugia.

Temi: ,

U più lettu d'oghje

.