Chiudi annunziu

A settimana passata Google hà annunziatu per ChromeOS, supportu Steam (finu à avà in a versione Alpha), a piattaforma di distribuzione di ghjocu più famosa per PC. Avà pare ch'ellu travaglia nantu à una altra funzione pensata per i gamers.

Circa i Chromebooks hà scupertu chì a beta di sviluppatore ChromeOS 101 porta supportu per l'output di Adaptive Sync. A funzione hè oculata daretu à una bandiera chjamata è pò esse attivata manualmente. Apparentemente hè solu per i monitori esterni è schermi, micca i schermi di i Chromebooks.

A freccia di rinfrescante variabile (VRR) hè stata supportata da Mac è PC per anni. A funzione permette di cambià a freccia di rinfrescante di u monitor per currisponde à a freccia di frame offratta da l'urdinatore, per chì l'imaghjini ùn si strappanu micca. Questu hè estremamente utile in u ghjocu, postu chì e frequenze di quadru pò varià secondu u hardware, u ghjocu è a scena. A funzione hè ancu supportata da cunsole di nova generazione (PlayStation 5 è Xbox Series S/X).

Tuttavia, u supportu VRR ùn serà micca assai utile per i Chromebooks, salvu ch'elli uttenenu processori più putenti è carte grafiche apparentemente discrete. Pudemu dunque sperà chì in un futuru vicinu avemu da vede (micca solu da Samsung) Chromebooks più putenti chì utilizanu chips APU (da AMD è Intel) è carte grafiche da AMD è Nvidia.

U più lettu d'oghje

.