Chiudi annunziu

À u principiu di u mese, avemu infurmatu chì Huawei preparava un novu smartphone mid-range chjamatu Nova 9 SE, chì puderia cumpete cù Samsung. Galaxy A73 5G. Frà altre cose, avè a stessa camera principale di 108 MPx. Hè statu introduttu in Cina duie settimane fà, è avà i dettagli nantu à u so lanciu in u mercatu europeu sò filtrati.

In u vechju cuntinente, u Huawei Nova SE 9 serà u primu à esse dispunibule in Spagna. Serà vendutu quì per 349 euro (circa CZK 8). L'especulazioni chì puderia custà solu trà 600 è 250 euro ùn sò micca stati cunfirmati. I pre-ordini sò avà aperti in u paese è continueranu finu à u 280 di marzu. U telefunu, chì serà prupostu in blu è neru, puderia esse in vendita stu mese. Da a Spagna, andaranu à pocu à pocu à altri mercati europei.

Solu per ricurdà - u smartphone hà un display di 6,78-inch cù una risoluzione di 1080 x 2388 pixel è una freccia di rinfrescante di 90Hz, un chipset Snapdragon 680 è 8 GB di RAM è 128 GB di memoria interna. A camera hà una risuluzione di 108, 8 è duie volte 2 MPx, mentri u sicondu hè un "largu-angle" cù un angolo di vista di 112 °, u terzu serve cum'è una camera macro è u quartu cum'è un sensor di prufundità di campu. A camera frontale hà una risoluzione di 16 MPx. L'equipaggiu include un lettore di impronte digitali integratu in u buttone d'alimentazione.

A bateria hà una capacità di 4000 mAh è sustene a carica rapida cù una putenza di 66 W (sicondu u fabricatore, carica da 0-75% in 20 minuti). U sistema operatore hè Android 11 cù a superstruttura EMUI 12, ma per via di e sanzioni di u guvernu americanu in corso contr'à Huawei, u telefunu ùn hà micca accessu à i servizii di Google. Questu, inseme cù l'absenza di supportu per e rete 5G (per a listessa ragione), hè probabilmente a so più grande debule. Allora a quistione hè se Samsung pò trattà tali handicaps Galaxy A73 5G per cumpete realisticamente. Tuttavia, l'impurtante hè chì, à u cuntrariu di ellu, serà dispunibule nantu à u vechju cuntinente.

U più lettu d'oghje

.