Chiudi annunziu

Samsung hà assuciatu cù a famosa attrice è cantante britannica Millie Bobby Brown per aiutà à realizà u so sognu di a vita di scrive, dirige è pruduce u so propiu cortometraje. Millie utilizendu u so novu smartphone Galaxy S22 Ultra, chì vanta a tecnulugia di càmera più avanzata di Samsung, conta una storia profondamente persunale è edificante di resistenza, crescita è autoscuperta. U film hè statu prisentatu oghje nantu à u canali YouTube Samsung è nant'à u contu Instagram Millie Bobby Brown.

 "Sò ringraziatu à Samsung per avè datu l'uppurtunità di realizà u mo sognu di dirige. M'anu invitatu à accettà sta sfida è à realizà a so visione. Usu Galaxy In più, l'S22 Ultra era assai simplice è divertente - a qualità di u video è a manera di scattà nantu à u telefuninu facilitavanu a vita di e mo idee. Stu cortu filmu conta una storia assai persunale, ma hà ancu un missaghju per l'altri ghjovani. Spergu chì li dà a forza di dì ciò chì volenu veramente è seguità i so sogni ". Millie Bobby Brown si lasciò sente.

A ghjovana attrice hà spartu tutti i colpi di u film cù un smartphone Galaxy U S22 Ultra, chì presenta u più grande sensor otticu di Samsung finu à a data. Camera Galaxy U S22 Ultra cattura più luce è dati, chì vi permette di ottimisà a luminosità di e vostre imagine è esce ancu i più chjuchi dettagli in video clips, ghjornu è notte. Grazie à u Super Clear Glass u Galaxy I scatti di u S22 Ultra pigliati in poca luce, cum'è quelli di l'iniziu di u filmu, sò liberi di rumore di l'imaghjini, ben resi è senza splendore. Questu permette à qualcunu di catturà filmati incredibili, liberà a so creatività è sparte a so storia. Per sapè di più nantu à cumu pudete cuntà a vostra storia Galaxy S22 Ultra, visitate u situ web samsung.com.

Samsung Galaxy Per esempiu, pudete cumprà u S22 Ultra quì 

U più lettu d'oghje

.