Chiudi annunziu

A causa di a guerra Russia-Ucraina in corso, Samsung hà decisu di suspende temporaneamente l'operazione di a so fabbrica di TV in Russia. Sicondu un rapportu da u servitore Elec, questu hè quellu in Kaluga, vicinu à Mosca. Tuttavia, stu passu ùn hè micca fattu per mette pressione nantu à i citadini russi o i legislaturi. U mutivu hè assai più sèmplice. 

A cumpagnia hà fattu cusì perchè si trova affruntà i colli di buttiglia in u supplyu di cumpunenti TV impurtanti cum'è i pannelli di visualizazione. Parechje elettronica ùn sò micca permessi di esse impurtati in Russia, è questu hè ancu una cunsequenza. Micca solu Samsung, ma ancu LG, per esempiu, valutanu a pussibilità di suspende l'operazione di e so fabbriche prisenti in Russia micca solu per i televisori, ma ancu per l'apparecchi di casa.

A preoccupazione principale di Samsung hè chì se a situazione macroeconomica problematica persiste per un periudu di tempu più longu, e strategie di gestione di a cumpagnia seranu seriamente disturbate. U 7 di marzu, a cumpagnia hà cessatu e spedizioni è a vendita di televisori in tutta a Russia. Inoltre, hà cessatu di vende telefoni, patatine fritte è altri prudutti ancu prima u 5 di marzu. U mutore di sti decisioni sò e sanzioni ecunomiche imposte à a Russia da a cumunità internaziunale.

A cumpagnia di ricerca Omida hà previstu chì e tensioni trà Russia è Ucraina puderanu tagliate e spedizioni di TV di Samsung da almenu 10% è finu à 50% se a "tensione" cuntinueghja. Di sicuru, a cumpagnia allora pensa à cumpensà a calata di pruvisti in stu mercatu cuncentrandu più nantu à l'altri. 

U più lettu d'oghje

.