Chiudi annunziu

U mercatu di i sensori di l'imaghjini di i smartphones era duminatu da u giant tecnologicu giapponese Sony in 2021, seguitu da Samsung à una longa distanza. U mercatu hà crisciutu da 3% annu annu è hà righjuntu 15,1 miliardi di dollari (circa 339,3 miliardi CZK). Questu hè statu infurmatu da Strategy Analytics.

A parte di Sony di stu mercatu specializatu era di 45% l'annu passatu, mentre chì Samsung, o megliu a so divisione Samsung LSI, perde 19 punti percentuali à u giant giapponese. A cumpagnia chinesa OmniVision hà finitu terzu cù una parte di 11%. Queste trè cumpagnie rapprisentanu a maiò parte di u mercatu in 2021, vale à dì 83%. Quandu si tratta di l'applicazione per i sensori di foto di smartphone, i sensori di prufundità è macro anu righjuntu una quota di 30 per centu, mentre chì i sensori "larghi" anu superatu u 15%.

Sicondu l'analisti Strategy Analytics, u trè percentu di crescita annu di u mercatu hè dovutu à l'aumentu di u numeru di sensori in i telefoni smartphones. Oghje, ancu i telefoni low-end sò cumuni per avè una camera posteriore tripla o quadru. Ricurdemu chì l'annu passatu Samsung hà introduttu u primu fotosensore in u mondu cun una risuluzione di 200 MPx è in uni pochi d'anni pensa à intruduce un sensoru cù una risoluzione incredibile di 576 MPx.

U più lettu d'oghje

.