Chiudi annunziu

Meta, prima cunnisciutu cum'è Facebook Inc., face cusì cù a liberazione di reazzioni emoji à i missaghji in l'app. scalza hè ovviamente seriu. A funzione largamente dumandata hè stata vista per a prima volta à a fine di l'annu passatu in versioni inedite di a piattaforma di chat populari in u mondu è avà pare chì hè stata liberata à un numeru limitatu di tester beta.

Sicondu WABetaInfo, e reazzioni di i missaghji emoji sò avà dispunibili per un gruppu selezziunatu di tester beta chì utilizanu androidWhatsApp versione beta 2.22.8.3. À u mumentu, i beta testers ponu sceglie trà sei reazzioni emoji diffirenti, cumpresu un pollice in alto o cum'è, un core rossu chì simbolizza l'amore, a sorpresa, a tristezza, a gioia è grazie. Ch'ella sia più aghjuntu à queste sei emote ùn hè micca chjaru à questu puntu, ma deve esse un principiu decentu in ogni modu.

I creatori di l'app ùn anu ancu revelatu quandu a funzione puderia esse dispunibule per tutti l'utilizatori, ma hè stata in sviluppu per parechji mesi. L'applicazioni di messageria più famose, cum'è Telegram o Viber, anu offrittu reazzione emoji à i missaghji dapoi qualchì tempu, dunque hè solu questione di tempu prima chì sta funzione vene ancu à WhatsApp.

U più lettu d'oghje

.