Chiudi annunziu

Ancu s'ellu guadagna più da i so dispositi Apple, in totale, Samsung venderà più di elli, ancu perchè hà una cartera megliu divisa di prudutti chì appartenenu à tutte e classi di prezzu. Sicondu l'ultimi figuri da Omdia, una cumpagnia di ricerca di u mercatu, si pò vede chì i clienti solu bisognu di ghjunghje à u mudellu di basa. 

U smartphone più vendutu di u 2021 hè dunque Samsung Galaxy A12, chì hè attualmente vendutu per circa 3 CZK. Sicondu u rapportu, a cumpagnia hà vindutu 500 milioni di unità di stu mudellu di u so telefunu. Tuttavia, hà postu secondu iPhone 12, cù 41,7 milioni di unità vendute, ma di sicuru à un prezzu mediu di circa 19 XNUMX CZK. Si seguita iPhone 13 à iPhone 11 cù 34,9 è 33,6 milioni di unità vendute, rispettivamente.

Vendite 2021

U numaru di iPhones hè statu disturbatu praticamenti solu da u Redmi 9A di Xiaomi, chì hà vindutu 26,8 milioni di unità. U seguitanu iPhone 12 Pro Max, 13 Pro Max, 12 Pro è 13 Pro è a classificazione TOP10 chjude u veru low-end di Samsung in forma di mudellu Galaxy A02, chì hà ancu riesciutu à vende 18,3 milioni di unità. U ranking mostra chjaramente a dominanza di l'iPhone, indipendentemente da u so prezzu di compra. In ogni casu, s'è guardemu à i mudelli di telefuni chì si prisentanu in u ranking è ùn sò micca da Apple, sò i dispositi più economici dispunibili nantu à u mercatu.

Quandu guardemu i primi dieci smartphones più venduti, pudemu vede chì nè l'utilizatori Apple L'iPhone ùn deve micca esse tecnulugicu avanzatu. Hè ancu per quessa chì a serie basica senza l'epitetu Pro guida in vendita. Ma, sicuru, avete ancu piglià in contu u fattu chì parechje restrizioni di produzzione sò dovute à a pandemia in corso, o u fattu chì l'iPhone 13 hè statu introduttu solu in settembre di l'annu passatu. Ma pò esse abbastanza paradossale chì i pruduttori è l'utilizatori pruvate à cumpete in quale face è quale pussede una macchina più putente è megliu, mentre chì i mudelli più venduti ùn sò definitivamente micca a serie high-end.

Novu iPhone Pudete cumprà a 3a generazione SE quì

U più lettu d'oghje

.