Chiudi annunziu

Dopu à l'invasione di l'Ucraina da a Russia, u regime di Putin hà impeditu à a pupulazione russa di accede à e plataforme internaziunali cum'è Facebook è Instagram. Un tribunale di Mosca hà cunfirmatu sta decisione è hà dichjaratu chì Meta era culpèvule di "attività estremista". Tuttavia, WhatsApp cuntinueghja à operà in u paese è ùn hè micca affettatu da a prohibizione. U tribunale hà dettu chì u messageru ùn pò micca esse usatu per a "diffusione publica di l'infurmazioni", cum'è l'agenzia Reuters informa. 

Inoltre, l'agenzia di censura russa Roskomnadzor hà eliminatu Meta da a lista di cumpagnie chì ponu operare in Internet in Russia, è sguassate Facebook è Instagram da a lista di e rete suciale permessi. I publicazioni di notizie in Russia sò ancu custretti à etichettate Facebook è Instagram cum'è entità pruibita quandu anu infurmatu nantu à elli, è ùn sò più permessi di utilizà i loghi di sti rete suciale.

Ùn hè micca chjaru se i siti web chì in qualchì manera liganu à i so cunti in queste rete seranu ancu rispunsevuli, chì s'applicanu in particulare à e-shops. In ogni casu, l'agenza di notizie russa TASS hà citatu un procuratore di a tribunale chì hà dettu chì "l'individui ùn saranu micca perseguiti solu perchè usanu i servizii di Meta". Temenu chì ogni manifestazione publica di sti "simbuli" puderia sbuccà à una fine o finu à quindici ghjorni di prigiò.

A decisione di caccià WhatsApp da a prohibizione hè abbastanza strana. Cumu WhatsApp deve esse operatu quandu Meta hè pruibitu da attività cummerciale in tuttu u territoriu di Russia? In cunsiderà chì questu hè unu di i modi più populari per a pupulazione russa per cumunicà cù l'amichi è a famiglia, hè pussibule chì a tribunale hè ghjunta à sta decisione per vede alcune cuncessioni à a so populazione. Quandu Meta chjude WhatsApp per sè stessu in Russia, mostrarà à a cumpagnia chì hè quellu chì impedisce a cumunicazione trà i citadini russi è chì hè u cattivu. 

U più lettu d'oghje

.