Chiudi annunziu

Sistema Android hè notu per i so prublemi di sicurezza è difetti. Ancu Google hà introduttu parechje misure è funzioni annantu à l'anni per migliurà a sicurità è a privacy in i dispositi cù u sistema Android, u cuntenutu maliziusu continua à spuntà. Avà hè ciò chì hè accadutu cù una app photo chì pò arrubbari i vostri dati persunali. 

Sicondu un novu rapportu di u servitore Bleeping Computer in una app chjamata Craftsart Cartoon Photo Tools oculta un trojanu chjamatu "FaceStealer". Prova à dumandà à aghjunghje u vostru nome d'utilizatore è a password di Facebook è poi u manda à i servitori russi. Di sicuru, u malware pò ancu truvà l'infurmazioni di a vostra carta di creditu, e ricerche di scrive, i missaghji privati, è quasi tuttu ciò chì vole.

cumpagnia Pradeu L'agenza di sicurezza mobile hà scupertu sta app è a so attività maliciosa a semana passata, è di sicuru Google hà eliminatu l'app da Play Store dopu. Ma ùn hà micca agitu troppu prestu è pò accade chì parechji utilizatori anu sempre sta applicazione installata. Sè vo site à mezu à elli, caccià lu da u vostru dispusitivu senza ritardu.

Questa applicazione hè stata installata in più di 100 mila dispusitivi, chì significa chì hè utilizatu da un gran numaru di utilizatori. Sè avete usatu l'app, duvete ancu cambià i vostri dati di Facebook è idealmente aghjunghje l'autentificazione à dui fattori à i vostri cunti. L'applicazioni di editazione di foto sò assai populari trà i pruprietarii di smartphone. Parechje di sti Apps sò ancu liberi d'utilizà, è sfurtunatamenti, assai di elli ponu ancu portà malware chì steles i vostri dati. Dunque hè sempre più sicuru d'utilizà solu quelli app chì sò sviluppati da sviluppatori di fiducia. 

U più lettu d'oghje

.