Chiudi annunziu

A situazione in Ucraina hà furzatu milioni di persone à lascià u so paese nativu, è parechji di elli venenu in a Repubblica Ceca è in Slovacchia in cerca di micca solu a sicurità, ma ancu di una casa temporale o permanente. In più di assicurà i bisogni basi di a vita, di l'alloghju o di a scola per i zitelli, spessu anu bisognu di cure mediche, sia per i so prublemi di salute aguti sia per l'interruzzione di trattamentu per una malatia cronica o cronica. L'accessu à l'infurmazioni è a capacità di ottene rapidamente trattamentu o cunsigliu sò dunque chjave per elli. 

A cumpagnia MEDDI hub, chì sviluppa è opera applicazioni di telemedicina per i clienti in a Repubblica Ceca, Slovacchia, ma ancu in i paesi di l'America Meridionale è Centrale, percepisce i bisogni di salute di i residenti di l'Ucraina, chì anu ghjuntu à u territoriu di a nostra repubblica in l'ultime settimane, è dunque preparatu per elli a versione ucraina di a so dumanda di telemedicina MEDDI. "Questu vi permette digià di cumunicà cù i medichi in ucrainu è di cunsultà i vostri bisogni medichi in ogni mumentu via videochamata o chat. Di sicuru, i servizii sò gratuiti è tutta a coordinazione si svolge in cuuperazione cù l'Ambasciata d'Ucraina in Praga è l'iniziativa Medici per l'Ucraina ", dice Jiří Pecina, fundatore è direttore di MEDDI hub.

Cù u crescente numeru di rifuggiati, u centru MEDDI cuntinueghja à ghjunghje à i medichi chì cumunicanu in ucrainu è chì volenu aiutà e persone da Ucraina à cuntattà l'indirizzu email. support@meddi.com. "Aiuteremu i medichi cù una registrazione rapida è faciule in modu chì ponu cumincià à furnisce cunsultazioni in linea u più prestu pussibule à tutti quelli chì anu bisognu in a Repubblica Ceca, ma possibbilmente ancu in tutta l'Europa". spiega Jíří Pecina, in cuuperazione cù l'Ambasciata d'Ucraina in Praga è l'iniziativa Doctors for Ukraine.

Quandu si registranu in a Repubblica Ceca, tutti i residenti ucraini ricevenu un assicuranza di salute sana, è i medichi sò dunque rimbursati per i prucessi direttamente da a cumpagnia d'assicuranza di salute secondu u codice per u trattamentu di Telemedicina secondu a specializazione. "Per i medichi, hè dunque un metudu cumuni chì utilizanu cù tutti i pazienti", aghjusta Jíří Pecina. „Odkaz na služby aplikace MEDDI je zahrnutý v rámci tzv. SOS Card, kterou obdrží každý registrovaný uprchlík od vlády České republiky a kde najde kontakty na důležité instituce a služby,“ forniture. Flyers cù un codice QR per scaricà l'applicazione seranu ancu distribuiti in i punti di registrazione. 

L'applicazione MEDDI permette una cumunicazione sicura è efficace trà i medichi è i pazienti. I medichi sò verificati cù u so propiu certificatu è u certificatu SÚKL. Ùn ponu micca solu dà cunsiglii à i pazienti, ma ancu prescrive i medicazione, vede u so registru di medicazione, mandà un rapportu medico, riservà à l'uffiziu di u duttore è assai di più. Per esempiu, l'Istitutu Oncologicu Masaryk usa l'applicazione MEDDI per i so pazienti. Attualmente, una versione speciale di MEDDI Diabetes hè stata preparata per i malati di diabete, è ancu una versione per e future mamme, nantu à quale u MEDDI hub cullabureghja cù l'Istitutu per a Cura Materna è Infanzia. Cum'è parte di e prestazioni di l'impiegati, i servizii di telemedicina sò ancu furniti à i so impiegati, per esempiu, Veolia o a Càmera di Cummerciu di a Repubblica Ceca. Hè ancu furnitu da VISA per i titulari di carte premium. 

U più lettu d'oghje

.