Chiudi annunziu

I telefunini intelligenti ponu esse utilizati per ogni tipu di scopi. Frà altre cose, ci ponu serve, per esempiu, cum'è calendari virtuale, arnesi per scrive liste di cose da fà... o forse per u scopu di piglià appunti. Sè vo circate attualmente una app da aduprà per scrive è gestisce e note, pudete esse inspiratu da a nostra selezzione oghje.

OneNote

OneNote da Microsoft hè una applicazione multi-piattaforma assai populari, chì serà apprezzata soprattuttu da quelli chì ùn sò micca soddisfatti di scrive solu testu chjaru. OneNote trasforma u vostru smartphone cù Androidem in un putente quadernu virtuale in quale pudete sceglie, per esempiu, u tipu è u culore di a carta, aduprà una larga gamma di strumenti per scrive, disegnu è sketching, creà cullezzione di quaderni è assai di più.

Scaricate nantu à Google Play Store (gratuitu)

Google Baullu

Google offre una varietà di strumenti utili per u vostru travagliu. Includenu ancu Google Keep, chì hè grande per piglià note di ogni tipu. Google Keep offre a capacità di scrive è edità testu, aghjunghje cuntenutu media, creà listi, disegnu è sketch, ma ancu ricche di spartera è di cullaburazione.

Scaricate nantu à Google Play Store (gratuitu)

Note di materiale: Note culurite

L'app chjamata Material Notes: Colorful Notes permette di piglià, edità, sparte è gestisce e note. Truverete ancu e funzioni per creà listi di ogni tipu, stabilisce ricordi, aghjunghje note à a lista di preferiti o ancu creà widgets per u desktop di u vostru smartphone. L'applicazione pò esse assicurata cù un codice numericu.

Scaricate nantu à Google Play Store (gratuitu)

Simplenote

Simplenote hè una app ricca di funzioni chì vi permette di creà, edità, gestisce è sparte tutte e vostre note. In più di note, pudete puru aduprà per cumpilà listi di ogni tipu, pudete chjaramente sorte è almacenà e vostre voci quì, l'applicazione offre ancu una funzione di ricerca avanzata. Di sicuru, ci hè ancu a pussibilità di aghjunghje etichette, spartera è cullaburazione.

Scaricate nantu à Google Play Store (gratuitu)

BlackNote

BlackNote hè una app elegante, putente è affidabile per piglià note nantu à u vostru smartphone cù Androidem. Offre a pussibilità di creà note classiche è listi di ogni tipu, pudete chjaramente sorte è vede u cuntenutu creatu. Pudete chjude e note create, aghjunghje à a lista di preferiti, sparte, edità, è l'app offre ancu una opzione di sicurità.

Scaricate nantu à Google Play Store (gratuitu)

U più lettu d'oghje

.