Chiudi annunziu

Samsung, Microsoft, Nvidia, Ubisoft, Okta - quessi sò solu alcuni di e grandi cumpagnie di tecnulugia o di ghjoculi chì sò pocu vittime di un gruppu di pirate chì si chjama Lapsus $. Avà l'agenzia Bloomberg hè stata cun infurmazioni sorprendenti: u gruppu hè dettu chì hè guidatu da un adulescente britannicu di 16 anni.

Bloomberg cita quattru circadori di sicurezza chì cercanu l'attività di u gruppu. Sicondu elli, u "cervellu" di u gruppu si prisenta in u ciberspaziu sottu i soprannomi White è breachbase è hè suppostu di campà à circa 8 km da l'Università di Oxford. Sicondu l'agenzia, nisuna accusazione ufficiale ùn hè ancu stata presentata contr'à ellu, è i circadori dicenu chì ùn anu ancu pussutu ligà in modu cuncludente à tutti i ciberattacchi chì Lapsus$ hà dichjaratu.

U prossimu membru di u gruppu deve esse un altru adulescente, sta volta da u Brasil. Sicondu i circadori, hè cusì capace è veloce chì inizialmente crèdenu chì l'attività chì anu osservatu era automatizata. Lapsus$ hè statu unu di i gruppi di pirate più attivi recentemente destinatu à e grandi cumpagnie di tecnulugia o di ghjoculi. Di solitu ruba i ducumenti internu è i codici fonte da elli. Spessu scherneghja apertamente e so vittime, è face per via di videoconferenze di cumpagnie affettate. Tuttavia, u gruppu hà annunziatu recentemente chì hà da piglià una pausa da pirate e più grande cumpagnie di u mondu per un tempu.

U più lettu d'oghje

.