Chiudi annunziu

Samsung hè previstu di presentà u successore à i so smartphones plegabili di grande successu quist'annu Galaxy Z Fold3 è Z Flip3. Avà hè apparsu in l'aria informace, chì u giant tecnulugicu coreanu hè stallatu per svelà un altru "bender" questu annu, è micca solu.

Sicondu à l'universu Ice leaker rispettu, Samsung hè u travagliu nant'à un telefonu cù un schermu rollable chì vi intruduce in a seconda mità di st'annu. Hà publicatu ancu una maghjina nantu à u so contu Twitter di u dispusitivu, presuntamente chjamatu Diamond, chì era tenutu da unu di l'impiegati di a cumpagnia. Ùn si sà più nunda di ellu in questu tempu.

In quantu Galaxy Z Fold4 è Z Flip4, ùn sapemu micca assai di elli per u mumentu, ancu più di "Diamond" in ogni modu. I telefoni seranu alimentati da u futuru chip Snapdragon 8 Gen 1+ (chjamatu ancu Snapdragon 8 Gen 1 Plus) di Qualcomm, secondu rapporti non ufficiali. A quarta generazione di Fold si dice chì uttene un stylus integratu è una nova generazione di vetru protettivu PUBLICAZIONE, u quartu Flip duverebbe avè una visualizazione esterna più grande (hè speculatu per esse almenu 2 inch in size; u "trè" hà 1,9 inch). I dui "puzzles" sò previsti per esse presentati in Aostu o Settembre.

U più lettu d'oghje

.