Chiudi annunziu

A qualità di u smartphone mostra cù u sistema operatore Android hè sempre megliu ogni annu, è grazia à questu, i so patroni ponu veramente gode di u cuntenutu video à u massimu. Sè vo site unu di l'utilizatori chì piace à fighjà video di ogni tipu nantu à u screnu di u vostru smartphone, pudete sceglie una di l'applicazioni presentate in l'articulu d'oghje per questi scopi.

VLC

Avemu digià citatu l'applicazione VLC in lista di strumenti di riproduzione di musica, Di sicuru, pudete ancu aduprà per a riproduzione di video. VLC hè una applicazione cumplettamente libera è assai successu chì pò ghjucà praticamente qualsiasi di i formati video cumuni è menu cumuni, è permette à u cuntenutu di esse ghjucatu da u almacenamentu lucali è e fonti in linea. Di sicuru, ci hè un equalizer, filtri è altri strumenti per persunalizà a riproduzione.

Scaricate nantu à Google Play Store (gratuitu)

MX cerca

MX Player hè ancu trà i populari video players gratuiti per i telefoni smartphones Androidem. Offre l'opzione di salvà è sorte u cuntenutu in cartulare, modalità di stampa in stampa, supportu di gestu, ma ancu una ricca gamma di arnesi per travaglià cù sottutituli, supportu per i formati più cumuni, o forse l'opzione di prutezzione di serratura di i zitelli.

Scaricate nantu à Google Play Store (gratuitu)

KM Player

KM Player hè un lettore video fantasticu per smartphones cù Androidem, chì offre a capacità di ghjucà video di tutti i furmati pussibuli, sustene a qualità UHD 4K è 8K, è ancu assai di funzioni chì vi piacerà di sicuru. Questi includenu, per esempiu, marcati, a capacità di edità paràmetri di riproduzione, ripetiri paràmetri di riproduzione, mirroring, è più. Di sicuru, ci hè ancu un equalizer è arnesi per travaglià cù subtitulos.

Scaricate nantu à Google Play Store (gratuitu)

BSPlayer

BSPlayer offre una gamma veramente ricca di strumenti è funzioni per tutti quelli chì volenu per sè stessu Android smartphones per vede diversi video. Quì truverete supportu per a maiò parte di i formati, supportu per parechji flussi audio è sottotitoli, cumpresa a ricerca automatica di sottotitoli, o forse una ricca opzione per edità è persunalizà a riproduzione.

Scaricate nantu à Google Play Store (gratuitu)

Player Xtreme Media Player

PlayerXtreme Media Player hè un lettore video super putente per smartphones cù Androidem. Offre a pussibilità di fighjà video di ogni tipu, supportu per a maiò parte di furmati è assai strumenti per travaglià cù sottutituli. Quì pudete ancu aduprà l'opzione di streaming da un altru dispositivu, salvà u cuntenutu in i cartulare, stabilisce a ripetizione o a riproduzione aleatoria è assai di più.

Scaricate nantu à Google Play Store (gratuitu)

U più lettu d'oghje

.