Chiudi annunziu

U shooter multiplayer Apex Legends hà spartu quasi tutte e aspettative à u mumentu di a so liberazione nantu à e piattaforme maiò. À u listessu tempu, a so enorme pupularità ferma cun ellu finu à questu ghjornu, quandu hè sempre ghjucatu regularmente da più di deci milioni di ghjucatori attivi ogni mese. Per quessa, ùn hè micca surprisante quandu i capi di EA è Respawn Entertainment anu decisu di trasferisce u popular ghjocu à e plataforme mobili.

Dapoi l'annunziu di u portu di sacchetta, avemu digià vistu l'estrema di l'accessu anticipatu à u ghjocu in una manciata di paesi principalmente sudamericani è asiatichi. Tuttavia, sta volta, i sviluppatori di Respawn Entertainment venenu cun un annunziu di quandu averemu finalmente accessu à u shooter aspittatu, in a nostra regione. Apex Legends Mobile deve ghjunghje in Google Play in a so versione completa durante l'estiu.

Pudete pre-registru per ghjucà avà. U preliminariu hè digià in esecuzione direttamente nantu à e pagine di u ghjocu in a tenda Google Play. Quandu esce in a so versione completa, pudete aspittà una sperienza assai simili à quella di e piattaforme maiò. Di sicuru, a versione mobile di Apex Legends hè sviluppata apposta per i dispositi mobili da a terra. Pudemu dunque aspittà un cuntrollu intuitivu è una forma chì currisponde à i display più chjuchi. In ogni casu, per chì i ghjucatori di i telefoni ùn sò micca troppu svantaggiati, i sviluppatori anu decisu di ùn permette micca battaglie cù l'avversari nantu à l'urdinatori è cunsole.

Preregistrazione di Apex Legends in Google Play

U più lettu d'oghje

.