Chiudi annunziu

Vi purtemu una lista di i dispusitivi Samsung chì in a settimana di .-27. hà ricevutu un aghjurnamentu di u software in marzu. In particulare, questi sò smartphones Galaxy A13, Galaxy A02s, Galaxy A71, Galaxy Z Flip (5G), Galaxy XCover 5, Galaxy Piega (5G), Galaxy Da Fold 2, Galaxy S20 FE 5G, Galaxy S21 FE, Galaxy A90 5G, Galaxy A52 5G, Galaxy A42 5G, serie Galaxy S20, Galaxy Nota 20, Galaxy S10 à Galaxy Nota 10 è pasticchi Galaxy Tab S6 è Tab S6 Lite.

Galaxy A13, Galaxy A02s, Galaxy A71, Galaxy Da Flip a Galaxy XCover 5 hà ricevutu u patch di sicurità di marzu. Per u primu telefonu menzionatu, l'aghjurnamentu hè statu u primu à esse dispunibule in Russia, per u sicondu, frà altri, in a Repubblica Ceca, Slovacchia, Pulonia, Ungheria, Austria, Croazia, Spagna, Francia è Grecia, per u terzu in Great Gran Bretagna è Spagna, per u quartu in Slovacchia, in Pulonia, Bulgaria, Slovenia, Francia o Paesi Bassi, è infine torna in Repubblica Ceca, Slovacchia, Pulonia, Germania, Austria, Serbia, Bulgaria o i paesi baltici. L'aghjurnamentu per i telefoni menzionati sopra, è ancu l'aghjurnamenti menzionati quì sottu, sò gradualmente stendu in altri paesi, è duveranu ghjunghje à tutti i cantoni di u mondu in pochi settimane. Comu sempre, pudete verificà a dispunibilità di una nova aghjurnazione manualmente aprendula Settings → Software Update → Download and Install.

Na Galaxy piegate, Galaxy Da Fold 2, Galaxy S20 FE 5G, Galaxy S21 FE, Galaxy A52 5G, Galaxy A42 5G, Galaxy Z Flip (5G) è serie Galaxy S20, S10, Note 20 è Note 10 dopu "atterri" una aghjurnazione cù una superstruttura Unu UI 4.1. Per u primu smartphone citatu, era u primu à esse dispunibule in Francia è Gran Bretagna, per u sicondu in Corea di u Sud, per u terzu in Pulonia, per u quartu in diversi paesi in Europa è in Asia, per u quintu in circa una decina. paesi di u vechju cuntinente, per u sestu in Italia, per u settimu in Italia è Švýcarsku, da i ranghi Galaxy S20 è Note 20 in Corea di u Sudu è in i ranchi Galaxy S10 è Nota 10 in Švýcarsku. Si deve esse nutatu quì chì parte di l'aghjurnamentu per Galaxy A42 5G ùn hè micca una funzione widgets intelligenti.

In quantu à u telefunu Galaxy A90 5G è tablette Galaxy Tab S6 è Tab S6 Lite, l'anu ottinutu (finalmente per qualchissia) Android 12 cù superstruttura Unu UI 4. Ê Galaxy L'A90 5G hè stata a prima aghjurnazione dispunibule in Corea di u Sud, à Galaxy Tab S6 è Tab S6 Lite in Francia. Inclusu in l'aghjurnamentu per Galaxy A90 5G hè un patch di sicurità di marzu, aghjurnamentu per Galaxy U Tab S6 è Tab S6 Lite, invece, includenu u patch di sicurezza di ferraghju.

U più lettu d'oghje

.