Chiudi annunziu

 Samsung scontra regularmente fughe di diverse informazioni. Ancu prima di l'intruduzioni di a serie Galaxy Cù S22, sapemu praticamente tuttu, u listessu in quantu à i novi dispositi Galaxy A. A volte i missaghji venenu da a catena di supply, altre volte direttamente da l'impiegati, o venditori in i magazzini di vendita o altri. È questu hè u casu attuale. 

Rapportu di a rivista KoreaJoongAngDaily vale à dì, dice chì un impiigatu di a cumpagnia hà tenutu illegale certi dati, alcuni di i quali eranu cunsiderati sicreti cummerciale prutetti. Stu impiigatu avia da lascià a cumpagnia prestu, cusì hà pigliatu l'uppurtunità di guadagnà un pocu di soldi extra da piglià ritratti di qualchi dati cunfidenziale mentre travaglia da casa.

Mentre Samsung hà cunfirmatu l'incidentu, ùn hà micca revelatu assai di a natura di e dati arrubati. Tuttavia, si crede chì certi sò ligati à a fabricazione di chip, in particulare i novi prucessi di fabricazione 3 è 5nm di a cumpagnia. Cume esattamente Samsung hà scupertu chì i dati in quistione hè statu fotografiatu da un smartphone hè ancu scunnisciutu.

A cumpagnia era ancu abbastanza esposta qualchì tempu fà fuga seria, quandu i pirate arrubati parechji centu gigabyte di dati. Tuttavia, era unu di i pochi casi induve una tale entità hà sappiutu cumprumette i sistemi di a cumpagnia. I casi più cumuni di fughe di dati sò quelli chì venenu da impiegati disgruntled o inutilmente avari. U prublema cù l'espionamentu corporativu hè andatu tantu luntanu chì Samsung hà avutu à presentà i rigulamenti spiciali riguardu à l'OEM chinesi chì anu ottenutu infurmazione cunfidenziale da l'impiegati di Samsung in parechji casi informace in cambiu di quantità ridiculi di soldi. 

U più lettu d'oghje

.