Chiudi annunziu

U giant tecnologicu giapponese Sony hà iniziatu à sviluppà sensori d'imaghjini in u 1996 è quattru anni dopu hà lanciatu u so primu sensoru chjamatu Sony IMX001. Più di 20 anni dopu, Sony cuntrolla quasi a mità di u mercatu di sensori d'imaghjini, lascendu Samsung luntanu. Avà u giant giapponese travaglia nantu à un novu sensoru chì vantarà unu "più". Serà u più grande di u mondu.

U novu sensoru Sony avarà una risoluzione di 50 MPx è un formatu otticu di 1/1.1 inch. Hè abbastanza pussibule chì questu hè in realtà u misteriu sensoru Sony IMX8XX chì hè statu rumore di qualchì tempu. U novu sensoru serà utilizatu da i futuri flagships da Xiaomi, Vivo è Huawei.

Ricurdativi chì unu di i sensori di punta di Sony hè l'IMX766, chì hè attualmente installatu in più di centu smartphones. U so furmatu otticu hè 1/1.56 inch è a dimensione di ogni pixel hè 1.00 µm. Più grande hè u sensoru è a dimensione di pixel, più luce pò catturà. L'attuale sensore di punta di Samsung hè u 200MPx ISOCELL HP1, chì, però, hè sempre in attesa di implementazione in pratica. Tuttavia, Sony hè u più grande fornitore di sensori d'imaghjini per e camere mobili. A so parte di stu mercatu l'annu passatu era 45%. Samsung hà finitu in u sicondu postu cù una parte di 26%, è i primi trè attori più grande in questu campu sò cumpletati da l'OmniVision Chinese cù una parte di 11%.

U più lettu d'oghje

.