Chiudi annunziu

I legislaturi in diversi stati europei è in l'UE in generale anu scrutinizatu e grande cumpagnie tecnologiche per l'ultimi anni, prupunendu lege per prevene l'abusu di a so pusizione dominante di u mercatu. L'ultima pruposta sta volta riguarda e plataforme di cumunicazione populari in u mondu. L'UE vole li cunnetta cù i so cuncurrenti più chjuchi.

A nova pruposta face parte di una mudificazione legislativa più larga chjamata Digital Markets Act (DMA), chì hà per scopu di attivà più cumpetizione in u mondu tecnologicu. I legislaturi di u Parlamentu Europeu volenu grandi plataforme di cumunicazione cum'è WhatsApp, Facebook Messenger è altri per travaglià cù app di messageria più chjuche, simili à cumu i Messaggi di Google è iMessage di Apple ponu mandà è riceve messagi trà l'utilizatori. Androidua iOS.

Sta pruposta, se u regulamentu DMA hè appruvatu è traduttu in lege, s'applicà à ogni cumpagnia chì opera in i paesi di l'UE chì hà almenu 45 milioni d'utilizatori attivi mensili è 10 mila utilizatori corporativi attivi annuali. Per fallimentu di cunfurmà cù a DMA (se diventa lege), e grande cumpagnie tecnologiche cum'è Meta o Google puderanu esse amminate finu à u 10% di u so fatturatu annu globale. Puderia esse finu à 20% per violazioni ripetuti. U regulamentu DMA, chì vole ancu e plataforme in linea per dà à l'utilizatori una scelta nantu à i navigatori Internet, i mutori di ricerca o l'assistenti virtuali chì utilizanu nantu à i so dispositi, aspetta avà l'appruvazioni di u testu legale da u Parlamentu Europeu è u Cunsigliu Europeu. Ùn hè micca cunnisciutu à questu tempu quandu puderia diventà lege.

U più lettu d'oghje

.