Chiudi annunziu

In u campu di i telefoni intelligenti plegabili, u giant tecnologicu coreanu Samsung hè statu u numeru chjaru per un bellu pezzu. L'imprese chinesi cum'è Xiaomi o Huawei cercanu di cumpete cun ellu, ma finu à avà senza assai successu (ancu perchè a dispunibilità di i so "benders" hè limitata à a Cina). U prossimu attore in questu campu serà Vivo, chì hà avà revelatu quandu lanciarà u so primu dispositivu flexible.

U primu smartphone plegable di Vivo chjamatu Vivo X Fold serà presentatu l'11 d'aprile. Pudemu vede u dispusitivu pocu tempu fà in una foto pocu "revelante" da u metro cinese, da quale pudemu leghje chì si piega in l'internu è chì ùn hà micca un groove in u mezu.

Sicondu infurmazioni micca ufficiali, u Vivo X Fold averà un display OLED flexible cù una dimensione di 8 inch, una risoluzione QHD + è una freccia di rinfrescante di 120 Hz. A visualizazione esterna serà OLED cù una diagonale di 6,5 inch, risoluzione FHD + è ancu una freccia di rinfrescante 120Hz. Si vanta ancu un chipset Snapdragon 8 Gen 1, una camera posteriore quadru cù una risoluzione di 50, 48, 12 è 8 MPx, un lettore di impronte digitali sottu-display (in i dui display) è una batteria cù una capacità di 4600 mAh. Ci sarà ancu supportu per a carica rapida di 80W cablata è wireless 50W. Se u dispusitivu hè ancu dispunibule in i mercati internaziunali, i "puzzles" di Samsung puderanu infine avè una seria cumpetizione.

U più lettu d'oghje

.