Chiudi annunziu

Comu si pò ricurdà, Samsung hà introduttu u primu annu in u mondu sensore di foto di smartphone cù una risoluzione di 200 MPx. À quellu tempu, u giant tecnulugicu coreanu ùn hà micca dettu quandu è in quale dispusitivu u sensor ISOCELL HP1 faria u so debut. In ogni casu, ci hè stata speculazione per qualchì tempu nantu à unu di i prossimi flagships di Xiaomi o u "flagship" di Motorola. Avà u sensoru hè apparsu in una foto cù un telèfonu "veru".

In una stampa publicata da una reta suciale cinese Weibo, hè apparentemente un smartphone Motorola Frontier. A foto revela chì u sensoru hà stabilizazione ottica di l'imagine è chì a so apertura di lenti hè f / 2.2. Pudemu digià vede u sensoru à l'iniziu di l'annu nantu à i resi filtrati di u telefuninu citatu, ma pareva significativamente più chjucu nantu à elli.

U sensoru principale hè cumplementatu da dui più chjuchi, chì sicondu i rapporti non ufficiali seranu un "grandangolu" di 50MPx è un teleobiettivo 12MPx cù zoom doppiu. Ancu a camera frontale ùn serà micca un "sharpener", a so risoluzione deve esse 60 MPx. A quistione resta, però, quandu l'ISOCELL HP1 apparirà in un smartphone Samsung. Hè assai prubabile ùn succede micca questu annu, ma l'annu dopu puderia esse adattatu à u mudellu di punta di a gamma Galaxy S23, vale à dì S23 Ultra.

U più lettu d'oghje

.