Chiudi annunziu

Pudemu tutti d'accordu chì Samsung hè definitu micca perfetta. Ci sò troppu prudutti mobili nantu à u mercatu, chì l'etichettatura hè spessu cunfusa. Ricertamenti, spessu succede chì micca tuttu và secondu u pianu di a cumpagnia. Ancu cusì, hè senza dubbitu u megliu fabricatore di smartphones cù u sistema Android, quandu si tratta di sustene i so prudutti cù l'aghjurnamenti di firmware. 

Hè u capu chjaru in l'aghjurnamenti di software Apple cù iPhones. U so attuale iOS 15 sustene ancu un tali iPhone 6S liberatu in 2015, chì vi dà 7 longu anni di u so sustegnu. A cumpagnia americana aderisce à u mottu: Chì hè l'usu di hardware putente si ùn hè micca ottimizatu? E chì bonu hè un hardware putente se u software diventa obsoletu uni pochi anni dopu a compra?

Allora quantu deve esse impurtante l'aghjurnamenti di firmware? Moltu veramente, perchè u supportu esemplare hè solu ciò chì l'utilizatori Androidpiù invidiatu da i pruprietarii di iPhone. Hè per quessa chì Samsung hà ghjuntu cun un pianu di battaglia piuttostu ambiziosu, è i so ultimi sforzi per sustene l'hardware mobile cù l'aghjurnamenti puntuali di firmware sò lodabili, per dì u minimu.

Avà offre quattru aghjurnamenti principali di u sistema operatore Android per i mudelli di smartphone selezionati è a maiò parte di l'altri smartphones è tablette Galaxy ottene almenu trè aghjurnamenti maiò. In i dui casi, un annu extra di aghjurnamenti di sicurità. Ùn hè ancu assai paragunatu à Apple, ma assai paragunatu à a cumpetizione.

L'interfaccia d'utilizatore One UI 4.1 hè avà dispunibule per più di 100 milioni di clienti, è di sicuru stu numeru cresce ogni ghjornu. À u listessu tempu, Samsung cuntinueghja à guidà ancu Google stessu in l'emissione di patch di sicurezza à tempu. È ùn sò micca solu i telefoni di punta chì ricevenu sti aghjurnamenti regularmente. I patch di sicurezza appariscenu à intervalli selezziunati per tutti i mudelli di smartphone Galaxy, chì ùn sò micca più vechji di quattru anni. Google, per esempiu, furnisce i so Pixel cù solu trè anni d'aghjurnamenti maiò di u sistema. Plus in una prossima versione Androidu copia ancu e funzioni purtate da One UI di Samsung.

Ci hè qualchì incongruenza in u calendariu di l'aghjurnamentu di u firmware di Samsung, però, cum'è avemu amparatu, per esempiu, chì aghjurnà i telefoni mid-range in alcune regioni prima di i telefuni high-end in altri mercati. Ma ancu cusì, hè in u mondu di l'aghjurnamenti di u sistema Android Samsung senza rivali, cù tutti i so difetti è e malatie di a zitiddina di i so dispusitivi, chì hè prestu sguassà cù l'aghjurnamenti puntuali.

smartphones Samsung Galaxy pudete cumprà per esempiu quì

U più lettu d'oghje

.