Chiudi annunziu

I sviluppatori di software russi sò travagliendu in un affari cù Android applicazioni chjamate NashStore (a nostra tenda in traduzzione), chì puderia rimpiazzà Google Play. Hè da esse lanciata u ghjornu di a Vittoria, chì hè celebrata in Russia u 9 di maghju.

U mutivu di a creazione di una app store naziunale in Russia hè a sospensjoni di u sistema di fatturazione di u Google Play Store, chì significa, trà l'altri cose, chì l'utilizatori ùn ponu micca cumprà app è ghjochi o pagà abbonamenti nantu à questu, è ancu tagliate. off sviluppatori russi da ingressu. U NashStore deve esse eventualmente cumpatibile cù a carta di pagamentu di u bancu Mir.

Dapoi u principiu di l'invasione di l'Ucraina, a Russia hà affruntatu diverse sanzioni da u mondu occidentale. Tuttavia, ùn l'anu ancu fattu piantà a guerra. Frà altre cose, e sanzioni includenu una pruibizione di l'esportazione di chips occidentali è semiconduttori in generale à u paese. Sicondu i media lucali citati da Gizchina.com, TSMC hà digià terminatu u cuntrattu cù l'imprese russe Baikal Electronics è MCST, per quale hà fabricatu processori Elbrus cuncepitu da elli. L'autorità russe anu rispostu mettendu e cumpagnie citate nantu à a lista di l'imprese "backbone". I media russi dicenu chì a mossa aiuterà i processori di trasferimentu di paese da TSMC à e fonderie di chip lucali.

U più lettu d'oghje

.