Chiudi annunziu

U mercatu di i telefoni smartphones di i Stati Uniti ùn hè micca listessu chì quellu di l'altri rigioni di u mondu. Mentre chì i marchi chinesi Xiaomi, Oppo è Realme facenu bè in Europa è in Asia, ùn anu micca guadagnatu assai trazione in i Stati Uniti. U capu chjaru hè a squadra di casa Apple, seguitatu da Samsung, chì prova di chjappà, ma solu ùn pò micca mantene. Mentre chì i primi dui pusizioni parenu esse vechji custanti, u Motorola rinascimentu hà ancu cuminciatu à spuntà e so corne quì.

Sicondu a cumpagnia di ricerca Counterpoint, sta marca hà cullatu à u terzu postu di i smartphones più venduti in i Stati Uniti, è hà tenutu sta pusizione per tuttu l'annu passatu. Mentre chì a cumpagnia hà avutu un pocu di successu durante u so apogeu post-2000, questa hè a prima volta chì l'avemu vistu cumincià à guadagnà trazione in l'era muderna di smartphone (è sottu a pruprietà di Lenovo). Inoltre, a cumpagnia hè diventata a seconda entità più venduta in u segmentu di u telefuninu di u budgetu ($ 400 è sottu), chì suggerisce induve vene stu successu rinnuvatu.

Motorola 2021

Apparentemente, a fine di a divisione di smartphone di LG hà ancu una grande parte à ghjucà in questu. Smartphones di sta cumpagnia, malgradu i so numerosi prublemi chì anu passatu annantu à l'anni, sò stati assai populari, perchè per un bellu pezzu a marca appartene à u terzu postu è à un tempu ancu direttamente cumbattutu cù Samsung per u sicondu postu. Dopu tuttu, 2017 hè statu un annu stranu, perchè l'iPhones anu avutu una forte goccia quì, solu per sbulicà. Sò stati ancu superati da i mudelli Samsung, chì prestu avianu a lotta cù LG per almenu u sicondu postu. In ogni casu, LG hè andatu, lassannu un pirtusu chjaru in u mercatu chì Motorola prova à riempie.

A serie Moto G vede un grande successu attraversu l'offerte di canali prepagati cum'è Verizon Prepaid, Metro by T-Mobile, Boost è Cricket. A cumpagnia hà ancu una longa strada per andà, ma hè abbastanza promettente. À a fine di u 2021, hà dunque pussede 10% di u mercatu americanu, Samsung 22% è Apple un pienu 58%. Hè sfurtunatamenti tristu chì Samsung hà sappiutu migliurà solu da un solu per centu in 6 anni, quandu hà avutu ancu una tendenza discendente versu a fine di l'annu. Apple à u listessu tempu hà aumentatu da 21%. 

U più lettu d'oghje

.