Chiudi annunziu

Uni pochi settimane fà, avemu infurmatu chì Samsung hè travagliatu nantu à un novu smartphone robustu chjamatu Galaxy XCover Pro 2. Deve esse u primu telefuninu robustu di u giant coreanu cù supportu per e rete 5G. Avà i so primi renders anu chjappu l'onda.

Da i rende publicati da u famosu leaker @OnLeaks è u situ web zoutons.ae, seguita chì Galaxy L'XCover Pro 2 averà una visualizazione piatta cù biselli relativamente grossi è un cut-out in forma di goccia è un modulu fotograficu in forma di ellisse orientatu verticalmente cù dui picculi sensori. Si pò ancu leghje da l'imaghjini chì u telefunu avarà un jack 3,5mm cum'è u so predecessore è un lettore di impronte digitali integratu in u buttone di putenza. Misurerà 169,5 x 81,1 x 10,1 cm.

Sapemu assai pocu di u smartphone à u mumentu, secondu l'infurmazioni "darreri à l'scena", serà equipatu di un display LCD IPS cù una dimensione di circa 6,56 inch (u predecessore era 6,3 inch), un chipset. Exynos 1280 ("u numeru unu" hè stata alimentata da l'Exynos 9611) è in u software si stende Androidu 12. In quantu à i mudelli previ di a serie Galaxy Pudemu aspittà chì l'XCover presenta una batteria rimpiazzabile è un gradu di prutezzione IP68 è u standard di resistenza MIL-STD-810G di l'armata US. Si deve esse lanciatu in qualchì tempu in l'estiu.

U più lettu d'oghje

.