Chiudi annunziu

Samsung, chì hè unu di i più grandi produttori di chip di memoria in u mondu, pò aspittà un grande crescita di prufittu annu annantu à quasi 40% in questa zona in u primu trimestre di questu annu. Almenu hè ciò chì a cumpagnia coreana Yonhap Infomax predice.

Ella aspetta chì u prufittu di Samsung da i chip di memoria in i primi trè mesi di questu annu ghjunghje à 13,89 trilioni di vinti (circa 250 milioni di CZK). Chì seria 38,6% più di u listessu periodu in 2021. A vendita hè ancu aumentata, ma micca guasi quantu u prufittu. Sicondu a stima di a cumpagnia, ghjunghjeranu à 75,2 trilioni di won (circa 1,35 miliardi CZK), chì seria 15% più annu annu.

U giant tecnulugicu coreanu hè previstu di ottene risultati finanziarii più di pusitivi malgradu e cundizioni difficili di l'affari esterni, chì varienu da i prublemi in a catena di furnimentu glubale à i prezzi fluttuanti di a materia prima causata da l'invasione di l'Ucraina da a Russia. Samsung hà dettu prima chì a guerra in Ucraina ùn avarà micca un impattu immediatu nantu à a so pruduzzione di chip, grazia à e risorse diversificate è l'immensa riserva di materiali chjave chì hà attualmente à a so dispusizione.

U più lettu d'oghje

.