Chiudi annunziu

A liberazione di l'annu passatu di l'AirTag d'Apple hà fattu i dispositi di seguimentu Bluetooth populari cù parechji utilizatori, però Apple Di sicuru, ùn era micca u primu à vene cun qualcosa cusì. Ma era sta cumpagnia americana chì hà sappiutu integrà i so AirTags in a so rete globale di Find, dendu à stu pruduttu un vantaghju chjaru annantu à a so cumpetizione. Avà puderia ancu purtà qualcosa cusì Android. 

AirTags sò capaci di cumunicà in modu anonimu Apple i prudutti di tutti l'utilizatori in u mondu cù u sistema operatore apprupriatu è riportanu a so situazione à i pruprietarii. Questu, sicuru, crea una rete enorme, senza rivali, grazia à quale i localizazioni sò ancu sorprendentemente precisi, soprattuttu in i paesi induve hà. Apple grande basa d'utilizatori. Android ùn hà ancu un supportu di seguimentu à u livellu di u sistema simile, ancu s'ellu ùn hà micca avà puderia naturalmente cambià in u futuru.

Avvisu di dispusitivu scunnisciutu 

Infatti, l'ultima aghjurnazione di Google Play (22.12.13) cuntene parechje novi corde revelate da a rivista. 9to5Google, chì si riferiscenu à u travagliu in corso nantu à funziunalità simili. Ci hè ancu una menzione di "alerta di u dispositivu scunnisciutu", chì probabilmente deve esse a rilevazione di locatori scunnisciuti in a vicinanza di l'utilizatori, impediscendu cusì u seguimentu micca autorizatu di persone è oggetti. Se a funziunalità era Android i dispositi eventualmente implementati, l'avemu probabilmente truvati in Settings e menu Situazioni di sicurezza è di emergenza.

L'applicazione si riferisce ancu à trè tippi diffirenti di tag: "ATag" (probabilmente corta per AirTag), "Tile tag" è "Tag Finder". Ùn hè ancu chjaru se sta funzione funziona solu cum'è un scanner di locatore, cum'è l'app standalone liberata da Applem per l'utilizatori Androidper quelli chì anu preoccupatu di esse tracciati da AirTag, o se Google pensa à sparghje funzioni di tag più larghe in u sistema Android è questu hè solu una parte di elli. Pudete scaricà Tracking Detector per AirTags scunnisciuti (è altri Find Compatible Locators) gratuitamente da Google Play.

Di sicuru, speremu per a seconda opzione, ancu s'ellu principià una tale piattaforma ùn serà micca prubabilmente faciule, ancu per via di a frammentazione di u sistema, o di e superstrutture individuali di i fabricatori. Supportu di l'etichetta di localizazione attiva Androidu hè attualmente riccu, ma solu sceltu secondu u fabricatore. Samsung SmartTags attualmente necessitanu l'app SmartThings per seguità, i dispositi Tile necessitanu l'app Tile, i dispositi fissi necessitanu Fixed Smart, etc.

Senza u supportu à livellu di u sistema chì AirTags gode, ci hè pocu chì pudete fà cù questi locatori. O piuttostu sì, ma senza sapè qualcunu altru ùn. Hè ancu veru chì ancu s'ellu finisce per esse solu u scanner in quistione, hè sempre un passu in a direzione ghjusta per fà l'utilizatori di smartphone più sicuri da a surviglianza indesiderata. Tuttavia, Google I/O 2022 principia digià l'11 di Maghju, cusì pudemu avè più infurmazione prestu.

Per esempiu, pudete cumprà Samsung SmartTags quì

U più lettu d'oghje

.