Chiudi annunziu

Giganti tecnologichi Apple è Meta (antica Facebook Inc.) trasmette i dati di l'utilizatori à i pirate chì falsificanu mandati per richieste di dati urgenti, generalmente mandati da a polizia. Sicondu Bloomberg, citatu da The Verge, l'incidentu hè accadutu à a mità di l'annu passatu, è si dice chì e cumpagnie anu furnitu à i pirate, frà altre cose, l'indirizzi IP, i numeri di telefunu o l'indirizzi fisici di l'utilizatori di e so piattaforme. .

I rapprisentanti di a polizia spessu dumandanu dati da e plataforme suciale in cunnessione cù investigazioni criminali, chì li permette di ottene informace circa u pruprietariu di un contu particulare in linea. Mentre chì queste dumande necessitanu un mandatu di ricerca firmatu da un ghjudice o un ordine di a tribunale, e dumande urgente (chì implicanu situazioni di minaccia di vita) ùn sò micca.

Cum'è u situ web Krebs on Security indica in u so rapportu recente, falsi richieste urgenti di dati sò diventati più è più cumuni di pocu tempu. Durante un attaccu, i pirate anu prima avè accessu à i sistemi di e-mail di u dipartimentu di polizia. Puderanu tandu falsificà una dumanda urgente di dati in nome di un ufficiale di pulizie specificu, descrivendu u pussibule periculu di ùn mandà micca immediatamente i dati dumandati. Sicondu u situ web, alcuni pirate vendenu accessu à e-mail di u guvernu in linea per questu scopu. U situ web aghjusta chì a maiò parte di quelli chì mandanu queste richieste false sò minori.

Meta a Apple ùn sò micca solu l'imprese chì anu scontru stu fenomenu. Sicondu Bloomberg, i pirate anu ancu cuntattatu Snap, a cumpagnia daretu à a famosa rete suciale Snapchat. Tuttavia, ùn hè micca chjaru s'ellu hà cumpletu cù a falsa dumanda.

U più lettu d'oghje

.