Chiudi annunziu

U predatore di smartphone cinese Realme hà introduttu u telefuninu di gamma media Realme 9 5G qualchì settimana fà. Avà hè statu revelatu chì hè travagliatu nantu à una versione 4G di questu chì vantarà u novu sensoru di foto di Samsung.

U Realme 9 (4G) utilizerà specificamente un sensor ISOCELL HM6 108 MPx d'alta risoluzione. Ùn serà micca u primu telefunu Realme cù una camera principale di 108MPx, u Realme 8 Pro di l'annu passatu era u primu. Tuttavia, era dotatu di un sensoru ISOCELL HM2 più anticu. U novu sensoru da u giant tecnulugicu coreanu usa a tecnulugia NonaPixel Plus (travagliu cumminendu pixel in multipli di 3 × 3), chì, cumminatu cù altre migliure, aumenta a so capacità di catturà a luce (in cunfrontu cù l'HM2) da 123%. Basatu nantu à i testi interni, Realme dichjara chì u novu sensoru pruduce imaghjini più brillanti cù una ripruduzzione di culore megliu quandu si spara in cundizioni di poca luce.

U Realme 9 (4G) deve altrimenti avè un display LCD IPS 6,6-inch cù risoluzione FHD + è una freccia di rinfrescamentu di 120 o 144Hz. Serà alimentatu da u chip Helio G96, chì si dice chì cumplementari 8 GB di RAM è 128 GB di memoria interna. Si dice chì a bateria hà una capacità di 5000 mAh è supporta a carica rapida di 33 W. U telefunu hè previstu per esse lanciatu prestu, prubabilmente in April, è duverebbe andà in India prima.

U più lettu d'oghje

.