Chiudi annunziu

Comunicatu di stampa: Samsung Electronics Co., Ltd. è Western Digital (Nasdaq: WDC) anu annunziatu oghje chì anu firmatu un Memorandum of Understanding (MOU) in quantu à una cullaburazione unica per standardizà è guidà l'adopzione generalizata di tecnulugia di almacenamento di dati D2PF (Data Placement, Processing and Fabrics) di prossima generazione. L'imprese si focalizanu inizialmente à unificà i so sforzi è à creà un ecosistema vibrante per e soluzioni Zoned Storage. Questi passi ci permetteranu di fucalizza nantu à innumerevoli applicazioni chì daranu finalmente un valore più grande à i clienti.

Questa hè a prima volta chì Samsung è Western Digital anu riunitu cum'è capi di tecnulugia per creà un largu cunsensu è sensibilizà e tecnulugia impurtanti di almacenamiento di dati. A cullaburazione, chì si focalizeghja nantu à l'applicazioni di l'imprese è di a nuvola, hè prevista per sparghje una quantità di cullaburazioni in a standardizazione tecnologica è u sviluppu di software per e tecnulugia D2PF cum'è Zoned Storage. Attraversu sta cullaburazione, l'utilizatori finali ponu esse cunfidenti chì queste novi tecnulugia di almacenamentu di dati avarà supportu da parechji venditori di dispositivi è cumpagnie di hardware è software integrate verticalmente.

Process_Zoned-ZNS-SSD-3x

"U almacenamentu hè un aspettu fundamentale di cumu e persone è l'imprese utilizanu e dati. Per risponde à i bisogni d'oghje è realizà e prossime idee grandi di dumane, cum'è industria, duvemu innuvà, cullaburà è mantene a vita cù novi standard è architetture ", hà dettu Rob Soderbery, vicepresidentu esecutivu è direttore generale di Flash in Western Digital. "U successu di un ecosistema tecnulugicu richiede l'allineamentu di i quadri generali è i mudelli di suluzione cumuni in modu chì ùn soffrenu micca di frammentazione chì ritarda l'adopzione è aumenta inutilmente a cumplessità per i sviluppatori di suite di software".

Samsung ZNS SSD

Rob Soderbery aghjusta, "Western Digital hà custruitu a fundazione di l'ecosistema di Storage Zoned per anni cuntribuendu à u kernel Linux è e cumunità di software open-source. Semu piacè di incorpore sti cuntributi in una iniziativa cumuna cù Samsung per facilità l'adopzione più larga di Zoned Storage da l'utilizatori è i sviluppatori di applicazioni ".

"Questa cullaburazione hè un tistimunianza di a nostra incessante ricerca di superà i bisogni di i clienti avà è in u futuru, è hè di un significatu particulari postu chì avemu anticipatu attivamente crescerà in una basa più larga per a standardizazione di Zoned Storage", hà dettu Jinman Han, a cumpagnia di a cumpagnia. vicepresidente esecutivu è direttore di a divisione di vendita di memoria è marketing di Samsung Electronics. "A nostra cullaburazione spannà l'ecosistema hardware è software in modu chì quant'è più clienti pussibule ponu prufittà di sta tecnulugia assai impurtante".

Wester_Digital_Ultrastar-DC-ZN540-NVMe-ZNS-SSD

E duie cumpagnie anu digià lanciatu iniziative di almacenamento Storage Zoned inclusi i SSD ZNS (Zoned Namespaces) è i discu duru Shingled Magnetic Recording (SMR). Attraversu urganisazioni cum'è SNIA (Associazione di l'Industria di Networking di Storage) è a Fundazione Linux, Samsung è Western Digital definiranu mudelli è quadri d'altu livellu per e tecnulugia di Storage Zoned di prossima generazione. Per attivà architetture di centru di dati aperte è scalabili, anu stabilitu u Zoned Storage TWG (Gruppu di Travagliu Tecnicu), chì hè statu appruvatu da SNIA in dicembre 2021. Stu gruppu definisce digià è specifica i casi di usu cumuni per i dispositi Zoned Storage, è ancu l'architettura di l'ospiti è di i dispositi è mudelli di prugrammazione.

Inoltre, sta cullaburazione hè prevista per serve cum'è un puntu di partenza per espansione l'interfaccia di i dispositi di almacenamento di zona (per esempiu, ZNS, SMR) è sviluppà un almacenamentu d'alta capacità di a prossima generazione cù tecnulugii di piazzamentu di dati è trasfurmazioni di dati. In una tappa più tardi, queste iniziative seranu allargate per include altre tecnulugia D2PF novi cum'è l'almacenamiento di computer è i tessuti di almacenamentu di dati cumpresi NVMe™ over Fabrics (NVMe-oF).

U più lettu d'oghje

.