Chiudi annunziu

Samsung, chì hè u più grande fabricatore di chip di memoria in u mondu, cuncepisce ancu chipsets per l'industria automobilistica. Qualchi anni fà, u giant tecnulugicu coreanu hà compru u fabricatore americanu di parti di l'automobile, Harman International Industries, per "stabilisce" un pocu più fermu in questa industria. Avà hà annunziatu chì furnisce ancu chips per i vitture Volkswagen.

Samsung hà dettu chì furnisce a gestione di l'energia è i chips di cunnessione per e vitture cunnesse di Volkswagen. U so chipset 5G per i sistemi di infotainment permetterà à l'utilizatori di scaricà è di streaming video mentre guidanu. In particulare, stu chip serà utilizatu in unità di infotainment pruposte da a divisione automobilistica di LG. Hè l'ultimu chì hè unu di i più grandi rivali di Samsung in u campu di i veiculi cunnessi (cum'è una volta era ancu in u campu di i smartphones).

U chip di gestione di l'energia, à u turnu, assicurerà un fornimentu stabile di "sucu" à i diversi cumpunenti di e vitture di u giant di l'auto tedesca. U terzu chip, chì i vitture cunnessi di Volkswagen utilizanu, hè incaricatu di cuntrullà i display è e camere. Hè capace di gestisce finu à quattru schermi d'alta risoluzione è dodici camere à una volta. Serà integratu in un computer d'alta prestazione chjamatu In-Car Application Server (ICAS) 3.1, chì hè dinò supportatu da a divisione automobilistica di LG.

U più lettu d'oghje

.