Chiudi annunziu

Un codice QR, vale à dì Quick Response, hè un mezzu di cullizzioni di dati automatizata. Basta à caricallu è sarete reindirizzatu à induve ligami senza avè da entre in alcun indirizzi è più informace. E postu chì i codici QR sò diventati assai populari annantu à l'anni, hè bonu per sapè cumu scansà elli cù u vostru dispositivu. Nantu à i telefoni Galaxy pudete fà questu in dui maneri. 

A maiò parte di i telefoni muderni sò senza dubbitu capaci di scansà un codice QR cù a camera. Hè diventatu a so funzione core, è per una bona ragione. Un numeru di dispusitivi Galaxy Samsung ùn hè micca sfarente è pò fà a stessa funzione. 

Cumu fà Androidscansate u codice QR di l'applicazione Camera 

  • Aprite l'app camera. 
  • Puntate a camera à u codice QR. 
  • U telefunu vibra è vi mostra u menu View. opzioni. 
  • Quandu clicate nantu à questu, pudete sceglie di apre u ligame in u vostru navigatore o solu copià. 

Se a Camera ùn vole micca ricunnosce u codice QR per voi è invece offre sempre di scansà u documentu, andate à l'Configurazione di l'app Camera per verificà s'ellu avete l'opzione attivata. Scansà i codici QR. À u cuntrariu, se sta funziunalità vi disturba per una certa ragione, pudete disattivà quì.

Scansate i codici QR cù u scanner integratu 

Telefoni Galaxy cù a so One UI, offrenu assai paràmetri, opzioni è accurtatoghji nascosti. Frà elli hè u scanner di codice QR integratu. L'ultimu hè più veloce di u primu mètudu, soprattuttu in i dispositi più lentu, perchè l'interfaccia d'utilizatore è e funzioni chì sò parti di l'applicazione Camera ùn anu micca bisognu di carica. 

  • Swipe up with two dita from the top edge of the display to open the Quick Launch Panel. 
  • Se micca stabilitu altrimenti, scorri à a seconda pagina. 
  • Quì, selezziunate u menu Scan QR Code. 
  • Puntate u codice QR è vi sarà dumandatu se vulete apre in un navigatore o solu copià. 

Siccomu u menù di u Panel Launch Rapidu pò esse dispostu da l'utilizatore, pudete aduprà u menù di trè punti è u buttone Edit per spustà a funzione induve avete bisognu. Tuttavia, a funzione Scan QR code pò ancu scansà da una maghjina nantu à u dispusitivu. Pudete carricà simpricimenti cù l 'icona nant'à u fondu dritta, quandu vi sarà tandu redirected à a vostra galeria di foto. 

Sè nè mètudu di scanning vi cunvene, di sicuru vi ponu dinù visità Google Play è stallà unu di i sforzi di sviluppori terzu-party nant'à u vostru dispusitivu. Tuttavia, postu chì i dui metudi descritti sò intuitivi, affidabili è veloci, questu hè forse solu un perdu innecessariu di spaziu di almacenamento.

U più lettu d'oghje

.