Chiudi annunziu

Apple cerca novi fornitori di chip di memoria per a so supply chain. U giant tecnulugicu di Cupertino hè digià travagliatu cù Samsung è SK Hynix in questa zona, ma i novi produttori di chips aiutanu à mitigà i risichi di mancanza di supply. Hè informatu da u situ web di SamMobile cù riferimentu à l'agenzia Bloomberg.

Apple secondu Bloomberg, hè in discussioni cù u fabricatore cinese di semiconductor Yangtze Memory Technologies è si dice chì hà digià pruvatu una mostra di a so memoria flash NAND. A cumpagnia hè basata in Wuhan (sì, hè quì chì u primu casu di coronavirus hè apparsu più di dui anni fà) è hè stata fundata in l'estiu di u 2016. A cumpagnia, chì hè sustinuta da u giant di chip cinese Tsinghua Unigroup, hà Apple ùn hè ancu "sbucciatu", sicondu i rapporti da u situ web Digitimes, però, hà passatu i testi di validazione d'Apple è hè prevista per inizià a spedizione di i primi chips in maghju.

Tuttavia, u rapportu di u situ web aghjusta in un soffiu chì i chips di memoria di Yangtze sò almenu una generazione daretu à quelli di Samsung è altri fornitori Apple. Allora ci hè una chance chì i chips di u fabricatore cinese puderanu esse aduprati in i dispositi low-cost cum'è iPhone L'iPhone SE è più putenti continuanu à aduprà chips da Samsung è altri fornitori Apple di longu tempu.

U più lettu d'oghje

.