Chiudi annunziu

L'app di messageria populari in u mondu WhatsApp hà annunziatu una serie di miglioramenti à a messageria di voce. I novi funzioni principarmenti facenu più faciule per l'utilizatori à aduprà è in generale migliurà a cumunicazione cù i so cuntatti.

I megliurenze includenu l'abilità di pause o ripiglià a registrazione di i missaghji di voce, e funzioni Ricordate Riproduzione è Riproduzione fora di chat, a visualizazione di i missaghji di voce, a so preview, è ancu a capacità di ghjucà più veloce (l'ultima funzione hè digià dispunibule per alcuni utilizatori).

In quantu à a funzione Playback Out-of-chat, permette à l'utilizatori di ghjucà "voci" fora di u chat in quale sò stati mandati. Questu permetterà à l'utilizatori di risponde à altri missaghji di chat. Tuttavia, deve esse nutatu quì chì u messagiu di voce cesserà di ghjucà se l'utilizatore lascia WhatsApp o cambia à un'altra applicazione. L'utilizatori puderanu ancu mette in pausa o ripiglià a registrazione di i missaghji di voce. Questu hè utile se qualcosa interrompe l'utilizatore durante a registrazione. Sarà ancu pussibule di ghjucà i missaghji di voce à a velocità di 1,5x o 2x.

Un'altra nova funzione hè a visualizazione di i missaghji di voce in forma di una curva è a capacità di prima salvà un messagiu di voce cum'è un abbozzu è ascolta prima di mandà. Infine, se l'utilizatori mette in pausa a riproduzione di u messagiu di voce, puderanu ripiglià l'ascolta induve si sò lasciati quandu tornanu à u chat. À u mumentu, ùn hè micca chjaru quandu esattamente l'utilizatori di l'applicazione populari vederanu a nutizia sopra citata. Tuttavia, WhatsApp hà dettu chì serà in e prossime settimane.

U più lettu d'oghje

.