Chiudi annunziu

Per gestisce e foto nantu à u vostru smartphone o tableta cù Androidem ùn avete micca bisognu di utilizà solu a galeria di foto nativa. U Google Play Store offre una larga gamma di diverse applicazioni chì pudete aduprà per questu scopu. In l'articulu d'oghje, avemu da presentà cinque di elli.

slidebox

Cù l'applicazione Slidebox, pudete almacenà è urganizà in modu convenientu è efficiente tutte e vostre foto. Questa applicazione offre a pussibilità di eliminazione rapida è faciule, di sorte in album di foto individuali, di ricerca è poi di paragunà imaghjini simili, ma ancu di una cooperazione perfetta cù alcune altre applicazioni.

Scaricate in Google Play Store

Galleria F-Stop

F-Stop Gallery hè una bella galeria di foto è ricca di funzioni per voi Android dispusitivu. Offre l'opzione di sorte e foto in album, persunalizà l'aspettu è i paràmetri di u tema, tagghendu e foto o forse affissà l'imaghjini individuali nantu à una mappa. F-Stop Gallery offre ancu a funzione di ordinamentu intelligente di e foto basatu nantu à parametri specifichi.

Scaricate in Google Play Store

Galleria Semplice

Cum'è u nome suggerisce, questa hè una applicazione simplice ma utile per gestisce e vostre foto. In più di gestisce e foto, sta applicazione vi offre ancu l'opzione di ammuccià elli, fà aghjustamenti simplici, vede video o persunalizà l'interfaccia d'utilizatore. Hè senza dì chì i gesti sò supportati è a capacità di travaglià in modu offline.

Scaricate in Google Play Store

A + Galleria

L'applicazione chjamata A+ Gallery offre una visualizazione rapida è còmuda di e foto nantu à u vostru Android dispusitivu. Inoltre, pudete aduprà sta applicazione per urganizà automaticamente è manualmente e vostre imagine, creà è gestisce album di foto, o ancu fà ricerche avanzate basate nantu à una quantità di diversi parametri. A+ Gallery offre ancu l'opzione per ammuccià è chjude l'imaghjini selezziunate.

Scaricate in Google Play Store

1Galleria

Per gestisce è vede e foto nantu à u vostru Android dispusitivu, pudete puru aduprà una applicazione chjamata 1Gallery. Offre in una interfaccia d'utilizatore simplice è bella l'abilità di sorte, gestisce è urganizà e foto, a capacità di assicurà cù una impronta digitale, gestu o bloccu numericu, a capacità di spustà è copià e foto, cambià temi o simpricimenti edità imagine.

Scaricate in Google Play Store

U più lettu d'oghje

.