Chiudi annunziu

I matadori sperimentati da l'editore di ghjocu Playdigious portà una altra gemma di u ghjocu à i schermi di i dispositi Android, chì hà digià avutu una prima di successu in e piattaforme maiò. Dopu chì i sviluppatori anu pussutu trasfiriri, per esempiu, i roguelikes Dead Cells è Sparklite à i schermi di u telefuninu, sò stati avà incaricati di portà una di e gemme sorprendenti di l'annu prima. Streets of Rage 4 cuntinueghja a tradizione stabilita da i classici beat 'em up bidimensionali, chì anu sperimentatu anni di a so più grande gloria ancu nantu à e macchine di video game. Tuttavia, u travagliu di trè studi di ghjocu, Dotem, Lizardcube è Guard Crush Games, hà dimustratu in 2020 chì ci hè sempre un grande interessu in stu generu morente trà i ghjucatori.

Streets of Rage 4 cuntinueghja a serie cultu di battitori chì sò stati liberati in l'anni novanta nantu à a cunsola Sega Genesis. A causa di a risposta pusitiva di u ghjocu, sia da i ghjucatori sia da i critichi, però, i sviluppatori anu riisciutu à culpisce perfettamente u gustu di i fan cù a so mistura di gameplay retro è gadgets muderni. A quarta installazione combina u punching simplice di i versi precedenti cù un arsenale più grande di capacità speciale.

À u listessu tempu, Streets of Rage 4 vi offre una quantità di caratteri diffirenti cù quale pudete passà u ghjocu. A scunfitta di i gruppi di nemici chì arrivanu in successione serà cusì distintamente sfarente secondu u caratteru chì sceglite. U portu mobile esce u 24 di maghju. Pudete pre-registrà per u ghjocu avà. U prezzu deve esse intornu à dui centu corone.

Preregistrazione per Streets of Rage 4 in Google Play

U più lettu d'oghje

.