Chiudi annunziu

Pudete leghje libri in ogni modu in questi ghjorni. In più di leghje i libri tradiziunali "di carta", avete ancu l'opzione di leghje libri elettronici nantu à i display di i vostri dispositi. In l'articulu d'oghje, vi presenteremu cinque applicazioni chì permettenu di leghje e-libri ancu nantu à smartphones o tablette cù Androidin.

Luna + Lettore

L'applicazioni populari per leghje e-libri include, per esempiu, Moon+ Reader. Offre supportu per a maiò parte di i formati cumuni di e-book, ma ancu documenti in PDF, DOCX è altri formati. Pudete persunalizà cumplettamente l'interfaccia di l'applicazione, cumprese una quantità di attributi di font, à u vostru piace, pudete puru sceglie trà parechji schemi diffirenti, è di sicuru, u modu di notte hè ancu supportatu. Moon+ Reader offre ancu a capacità di stabilisce è persunalizà gesti, cambià a retroilluminazione è assai di più.

Scaricate in Google Play Store

fbreader

À leghje e-libri, ma dinù qualchi ducumenti, vi ponu nant'à u vostru Android dispusitivu per aduprà ancu l'applicazione FBReader. FBReader offre supportu per ePub, Knidle, azw3, rtf, doc è altri formati, è permette ancu di installà diversi add-ons utili, cum'è una libreria. Altre funzioni utili di sta applicazione includenu a capacità di cunnette à Google Drive, supportu per i fonti esterni, a capacità di persunalizà o forse supportà i navigatori è i scaricamenti per i cataloghi in linea è e-book stores.

Scaricate in Google Play Store

Lettore di PocketBook

Pudete aduprà l'applicazione PocketBook Reader micca solu per leghje e-libri, fumetti o documenti, ma ancu per sente audiolibri. PocketBook Reader offre supportu per decine di formati diffirenti, cumpresi i fumetti, hà una funzione TTS per cunvertisce u testu scrittu in parolle parlate, offre l'opzione di cunnette à Dropbox, Google Drive o Google Books, è include ancu un lettore ISBN integratu.

Scaricate in Google Play Store

LeghjeEra

ReadEra hè un lettore cù a capacità di leghje e-libri di tutti i formati pussibuli in linea è offline. Offre ancu supportu per documenti in PDF, DOCX è altri formati, rilevazione automatica di e-libri è documenti, a capacità di creà listi di tituli, ordinamentu intelligente, persunalizazione di visualizazione è una mansa di altre funzioni chì ogni lettore certamente aduprà.

Scaricate in Google Play Store

Prestigio eReader

Prestigio eReader hè ancu trà i strumenti populari per leghje e-libri. Questa applicazione offre supportu per i formati più cumuni, l'opzione per stabilisce l'interfaccia d'utilizatore in una di e vinticinque lingue dispunibili, cumpresu u cecu, opzioni ricche per organizà un scaffale virtuale cù a vostra cullezzione, o forse l'opzione di selezziunà è scaricà un numeru. di tituli gratuiti. L'app funziona ancu cum'è una libreria in linea.

Scaricate in Google Play Store

U più lettu d'oghje

.