Chiudi annunziu

Je Galaxy Tab S8 u novu standard per Android pasticchi? Certamente puderia esse, perchè paragunatu à u mudellu più grande, ùn perde micca troppu in quantu à l'equipaggiu, è facemu, l'Ultra ùn hè micca solu veramente grande, ma ancu caru. U più chjucu di a serie Galaxy U Tab S8 hà dunque u putenziale di eccità tutti quelli chì u piglianu. Forsi cù l'eccezzioni di i pruduttori di mela. 

À l'eterna lotta trà Applema Android però, ùn vulemu trattà cù i dispusitivi quì. Tuttavia, hè un fattu indisputable chì si Samsung vulia, si pudia s Galaxy Tab S8 ottene una competitività più grande. Si tratta di sicuru di u prezzu. Ancu s'è u so novu pruduttu hà una memoria interna più grande è un S Pen in u pacchettu, hà sempre un prezzu più altu ch'è l'iPad Air (CZK 16), chì pò teoricamente cumpete. Ma u paragone pò ancu esse fattu cù l'iPad Pro 490 "(CZK 11).

Samsung Galaxy A Tab S8 hè u successore direttu di u mudellu Galaxy A Tab S7 da u 2020, chì era digià unu di i migliori allora Android pasticchi. Ma questu era dui anni fà, è dopu a pausa di l'annu passatu, Samsung hà veramente tiratu. Ancu s'è u cartulare tutale hè un pocu ombreggiatu da u mudellu Ultra è, dopu tuttu, l'iPad Pros, chì hà purtatu u chip M1 è, in u casu di u mudellu più grande, ancu miniLED. Ma hè veru chì a 11 "Tab S8 ùn vole micca abbastanza paragunà cun ella.

Comparazione cù u mudellu Plus 

Si mette fiancu à fiancu Galaxy A Tab S8 è u so fratellu maiò cù u soprannomu Plus differenu in uni pochi di cose. Di sicuru, cù l'eccezzioni di diagonali di display più grande è cusì dimensioni più grande è pesu più altu, si tratta di a dimensione di a bateria, è sopratuttu di a tecnulugia di visualizazione. Se solu ignurà a dimensione stessu, questu pò ghjucà un rolu maiò in a decisione di quale mudellu per andà. E specificazioni sò i seguenti: 

  • Galaxy Tabulazione S8: 11" (28 cm), risoluzione 2560 x 1600 (WQXGA), 276 ppi, LTPS TFT, finu à 120 Hz 
  • Galaxy Tab S8 +: 12,4" (31,5 cm), 2800 x 1752 (WQXGA+), 266 ppi, Super AMOLED, finu à 120 Hz 

Hè a tecnulugia di visualizazione chì implica una altra limitazione, induve u mudellu di basa offre un scanner di impronte digitali in u buttone laterale. U mudellu Plus offre digià un lettore di impronte digitali in-display, cum'è u mudellu Ultra.

U disignu hè una scumessa sicura 

Se Samsung hà sguardu à spirimintà cù a versione Ultra, hà tenutu à a terra cù u mudellu 11 ", è hè sicuru una bona cosa perchè micca tutti ùn anu bisognu di un dispositivu grande è pisanti. Hà dimensioni di 165,3 x 253,8 x 6,3 mm cù un pesu di solu 3 grammi per mezu di un kilogramu (507 g in u casu di a versione 5G). A so dimensione è u pesu pò esse u so benefiziu, postu chì hè sempre una tableta compacta è ligera. U mudellu più grande pesa 567g è u più grande 726g U materiale hè aluminiu è a cumpagnia chjama Armor Aluminium. Questa hè a stessa denominazione cum'è a serie Galaxy S22.

Dunque, sì leghjite u web o libri, o avete longu sessioni di ghjocu, avete un cunfortu idealmente equilibratu quì cunsiderendu a dimensione di u dispusitivu. Hè peghju quandu si usa a tableta nantu à una superficia plana, vale à dì s'ellu si mette nantu à una tavula è cuntrolla cù u S Pen, chì hè esattamente ciò chì hè tentativu di fà in questa pusizioni. L'output di e camere solu provoca fastidiosi batti è à volte imprecisioni in u cuntrollu. Hè una grande vergogna è una tendenza senza sensu chì hè ancu presente in l'iPads, è personalmente ùn capiscu micca perchè l'ottica di tavuletta hà da perseguite a qualità quandu hè solu limitata in numeru in ogni modu. Dopu tuttu, avemu i telefoni smartphones dapoi piglià ritratti. Allora aghju facilmente riduzzione di a qualità, solu per chì a lenti hè chjappà cù u corpu di u dispusitivu. Ma hè prubabilmente solu pensà chì nimu ùn senterà. 

Accantu à a camera doppia, sicuru, ci hè una striscia magnetica per mantene a S Pen, chì pudete digià truvà in l'imballu di tableta. Hè ancu accusatu in questu locu. À u latu di u fondu hè un portu USB-C per a carica o l'accessori di cunnessione, cumprese diverse schermi, postu chì sustene l'output DisplayPort. Nantu à u latu manca, truverete u portu per cunnette u teclatu Samsung (Book Cover Keyboard).

À u latu drittu truverete u buttone d'alimentazione (chì accoglie ancu u lettore di impronte digitali), u rocker di voluminu, è u slot per a carta microSD. Tuttavia, quì hè una lagnanza. U buttone di putenza hè assai ingaghjatu, è ancu s'ellu hè assai faciule di pressu, hè inutilmente incruciatu è avete abituatu à a so pusizioni per ùn avè micca bisognu di circà. À u principiu, spessu accade chì avete solu appughjà u buttone di u voluminu è fighjate cum'è nunda in realtà succede. Manca u jack per l'auriculare. Dui varianti di culore sò dispunibili in u paese, à dì Grafite è Silver.

Display cù alta luminosità è senza HDR 

Comu era u casu cù u so predecessore, hà Galaxy Tab S8 11" Display LED WQXGA cù una freccia di rinfrescante di 120 Hz. È cum'è u so predecessore, a schermu pare luminosu è esemplare in culore, cù un bellu scorrimentu fluidu grazia à a freccia di rinfrescante adattativa. Questu hè aghjustatu dinamicamente finu à un massimu di 120 Hz, invece di stà à 60 Hz. Ma pudete ancu chjappà, se vulete, à 60 Hz in i paràmetri di visualizazione di a tableta. Questu risultatu in un cunsumu d'energia di bateria più bassu.

A luminosità righjunghji u limitu di 500 nits, chì hè un gran numaru per i normi di tablette. Tuttavia, ùn pò micca currisponde à l'iPad Pro, chì ghjunghje sin'à 600 nits. Ancu s'è a tableta ùn hè micca principalmente per l'usu all'aperto, probabilmente ùn avete micca assai di prublema quì. Di sicuru, dipende da u cuntenutu guardatu è e cundizioni. Pudete stabilisce u modu di visualizazione à Vivid o Naturale, induve l'anzianu furnisce naturalmente culori più brillanti è più piacevuli. Ma u supportu HDR manca.

Chì ci vole di più da u rendiment? 

U chip Snapdragon 8 Gen 1 di Qualcomm dà à a tableta abbastanza putenza per a maiò parte di i travaglii chì vi lanciate, è 8GB di RAM aiutanu ancu assai. L'esecuzione di l'applicazioni è i ghjochi, u cambiamentu trà elli, è a navigazione in u sistema sò snappy è responsive. In ogni casu, sè vo site in certi limiti (è più prubabile in u futuru), ci hè una funzione RAM Plus, in quale pudete stabilisce quantu memoria interna per utilizà cum'è memoria virtuale per aumentà u rendiment di u dispusitivu. U paràmetru predeterminatu hè 4GB, ma pudete andà finu à 8GB per un totale di 16GB.

Sia chì avete più di 20 tabulazioni aperte in Chrome, streaming musica, fighjate un video in YouTube in 1080p, tuttu funziona perfettamente. Dopu tuttu, micca ancu. Iè, ci hè ancu GOS, ma abbastanza hè digià statu scrittu annantu à questu è se ùn sapete micca ciò chì hè, allora forse ùn ne sapete ancu.

Ancu s'ellu offre Galaxy Tabulature U S8 hà a bateria più chjuca di tuttu u trio di innovazioni Samsung, à dì 8000 mAh, Ùn avete micca à preoccupassi di drenà lu in un ghjornu di travagliu. Vale à dì, s'è no cunsideremu esigenti ma micca usu senza-stop di u dispusitivu. Ancu s'è u fattu hè chì à una luminosità raghjonablemente stabilita, pudete durà comodamente un turnu di dodeci ore mentre navigate in u web via Wi-Fi, è avete sempre un pocu di sopra per u viaghju in casa. Presente hè finu à 45W carica cablata, ma micca ancu quì, vale à dì simili à a serie Galaxy S22, ùn hè micca maravigghiusu. Durante l'usu 60W adattatore, avemu ghjuntu à u 40% in una ora è 8 minuti, hè stata completamente carica in un longu 163 minuti.

Batterie

Un trio di camere, un quartet di parlanti

Truverete dui in daretu, unu in fronte. A doppia camera furnisce 13 MPx cù AF, l'ultra-wide-angle hè solu 6 MPx. Ci hè ancu illuminazione LED. A camera frontale hè 12 MPx ultra-wide è hè ideale per i videochiamate perchè pò Auto Framing, vale à dì simili à u Center Stage d'Apple. Vi mantene in u focu ancu quandu vi move. U trio sanu pò tandu registrà video in una risoluzione di finu à 4k è 60 frames per seconda. A camera principale face assai sforzu è dà boni risultati nantu à una tableta senza errori inutili. Cù un angulu ultra-largu, assai dettagliu hè persu, è a so prisenza quì hè un pocu di misteru per mè. I ritratti di mostra sò cumpressi per i bisogni di u situ web. Pudete ottene a so dimensione completa vede quì.

I quattru parlanti alimentati da AKG ancu vantati nantu à u spinu di u dispusitivu sò sorprendentemente forti è supportanu Dolby Atmos. Tuttavia, per prufittà pienamente di sta opzione, deve prima accende in Configurazione -> Soni è vibrazioni -> Qualità di sonu è effetti, induve pudete sceglie da un menu micca solu. Dolby Atmos, ma Dolby Atmos per ghjochi. U bassu manca di punch, ma u sonu hè abbastanza chjaru.

Tastiera S Pen è Cover Book 

Comparatu à Apple, u vantaghju di Samsung hè chì pudete digià truvà u S Pen in u pacchettu. Allora ùn avete micca bisognu di circà chì u dispositivu hè cumpatibile cù quale S Pen, pudete principià aduprà subitu, ma pudete ancu ignurà completamente. Solu per paragone Apple Pencil 2a generazione custa CZK 3. Hè idealmente longu, hè idealmente grossu, è u so buttone hè troppu incruciatu, cusì ancu allora cercherete induve hè se vulete usà.

A latenza hè esemplare è praticamente ùn avete micca nutatu chì qualchissia hè veramente presente. Utilizà a tavuletta hè simplicemente divertente, cume disegnu è piglià note. Tuttu hè liscia è precisa. Hè naturalmente ancu in relazione cù a freccia di rinfrescante di a visualizazione, perchè più spessu si rinfresce, più spessu reagisce à a vostra input. Di sicuru, carica u S Pen nantu à u spinu di u dispusitivu ùn hè micca assai pratica è Apple questu hè risoltu assai megliu (Apple U Pencil si attacca magneticamente à u latu di l'iPad).

Samsung puderia risolve cum'è cù a serie Galaxy Nota o S22 Ultra, quandu u S Pen seria oculatu in u dispusitivu, ma avissi da truvà un locu per ellu è ancu fà più chjuca, chì hè dunque una quistione di quantu cunvene u so usu seria à a fine. Ma u magnetu hè abbastanza forte è ùn ci hè micca assai periculu di perde u S Pen. Hè peghju quandu si mette nantu à una tavula cù a visualizazione rivolta. Hè solu bruttu, hè tuttu. U so usu ùn sorprenderà u pruprietariu Tabulature Nè u S7 Galaxy S22 Ultra.

Ma s'è vo avete una Tastiera Book Cover, pudete ammuccià u stylus in u so spinu quandu porta a tableta, induve ci hè un locu riservatu per ellu. Ùn caricarà micca quì, ma ùn si scollegarà micca da a vostra tavuletta, sia a porta in u vostru saccu, saccu, o in altrò. Di sicuru, u teclatu pruteghja ancu a tableta sana, à quale si attacca ancu magneticamente. U teclatu era dispunibule gratuitamente cù a tableta cum'è parte di i so pre-ordini, altrimenti costa CZK 3 è hè identicu à quellu per Galaxy Tab S7. Significa chì ùn truverete mancu diacritici cechi quì è a classificazione hè QWERTY, micca QWERTZ. Hè ancu per quessa chì ùn aghju micca scrittu sta rivista direttamente nantu à questu, perchè hè inutilmente limitante. Siccomu offre solu un locu, hè piacevule à avè s'ellu l'avete for free, ma certamente ùn spenderaghju micca soldi per questu - salvu ùn avete un usu chjaru per questu. U pesu di u teclatu hè relativamente altu di 274 g.

Sottolineatu è aghjustatu 

U dispusitivu hè in usu Android 12 cù One UI 4.1 è hà 4 anni d'aghjurnamenti di u sistema è 5 anni d'aghjurnamenti di sicurità. In più di l'interfaccia classica, pudete naturalmente ancu aduprà DeX, chì attivate direttamente da u pannellu di lanciamentu rapidu. Pudete cambià automaticamente ancu dopu à cunnette u teclatu. Tuttavia, pò esse micca adattatu per tutti. 

Samsung Galaxy A Tab S8 hè una tableta eccellente. Hè veloce, dura assai tempu, hè bellu à fighjà, ancu s'ellu cattura l'impronte digitali incredibbilmente bè è hè còmode di mantene. E camere sò abbastanza boni per rende e foto risultanti publicabili è e videochiamate parenu divertenti. U S Pen inclusu hè una bella aghjunta chì funziona bè s'è avete amparatu à aduprà. In più, cù u modu DeX, u dispusitivu hè un sustitutu di laptop più viable chì quasi ogni iPad. Avete tuttu questu per un prezzu di CZK 19 in u casu di a versione Wi-Fi o per CZK 490 se avete bisognu di una cunnessione 22G. 

Galaxy Per esempiu, pudete cumprà u Tab S8 quì 

U più lettu d'oghje

.