Chiudi annunziu

U malware russu chì mira à l'utilizatori hè apparsu in l'onda AndroidU. Specificamenti, hè spyware chì hè capaci di leghje missaghji testu o eavesdropping nant'à chiama è arregistramentu conversations cù un microfonu.

A guerra in Ucraina hà causatu un aumentu di l'attacchi cibernetici in u mondu. Parechji pirate, cumpresi quelli di Russia è Cina, apprufittannu di sta situazione per sparghje malware è arrubbanu dati d'utilizatori. In questu sfondate, i sperti di u laboratoriu di cybersecurity di S2 Grupo Lab52 anu scupertu avà un novu malware destinatu à i dispositi cù Androidem. Hè urigginatu da a Russia è si sparghje per Internet attraversu i schedari APK apparentemente innocu.

U codice maliziusu si nasconde in una applicazione chjamata Process Manager. Una volta chì una vittima senza sospetta l'installa, u malware ripiglià i so dati. Prima di quessa, però, hà da dumandà un inseme di permessi per accede à u locu di u vostru dispositivu, dati GPS, diverse rete vicine, infurmazione Wi-Fi, missaghji di testu, chjamate, paràmetri di sonu, o a vostra lista di cuntatti. Dopu, senza a cunniscenza di l'utilizatori, attiva u micru o cumencia à piglià ritratti da e camere frontali è posteriori.

Tutte e dati da u smartphone cumprumessi sò ricevuti da un servitore remotu in Russia. Per impedisce à l'utilizatori di decide di sguassà l'app, u malware face a so icona sparisce da a pantalla di casa. Hè ciò chì parechji altri prugrammi spyware facenu per fà scurdà di questu. À u listessu tempu, u malware installate una app chjamata Roz Dhan: Earn Wallet cash, chì pare legittimi, da a tenda di Google Play senza u permessu di l'utilizatore. In ogni casu, in a realità, hè utilizatu da i pirate per fà un buck rapidu. Allora s'è vo avete stallatu Process Manager, sguassà subitu. Cum'è sempre, ricumandemu di scaricà app solu da a tenda ufficiale di Google.

U più lettu d'oghje

.