Chiudi annunziu

Se qualcosa si trova per esse bè ricivutu, avete bisognu à piglià u megliu da ellu è aduprà ancu in u vostru casu. Dopu chì allora Apple in nuvembre di l'annu passatu, hà introduttu a pussibilità di riparazioni di casa per i so dispusitivi, Samsung hè ancu ghjuntu cù un serviziu simili. Hè chjamatu Self-Repair, è deve esse lanciatu in l'USA questu veranu, da induve si deve sparghje in altri paesi di u mondu (cusì speremu ancu).

Hè tuttu di "sostenibilità", cum'è Samsung cita in u so comunicatu di stampa. Quelli chì anu interessatu à participà à u prugramma riceveranu allora tuttu ciò chì anu bisognu, vale à dì l'opzione di cumprà pezzi, ma ancu arnesi impurtanti è ancu tutti i manuali di serviziu è diversi manuali necessarii per una riparazione riescita. Hè quì chì vene a cullaburazione cù a cumpagnia iFixit, chì furnisce tuttu ciò chì hè impurtante.

Dopu l'iniziu di u prugettu, l'utilizatori puderanu eseguisce operazioni di serviziu di basa, cum'è rimpiazzà a visualizazione, u vetru posteriore o u portu di carica di u mudellu di tableta. Galaxy Tab S7+ è gamma di smartphones Galaxy S20 à Galaxy S21. Probabilmente ùn puderanu micca cambià a bateria perchè hè incollata quì. I do-it-yourselfers ponu tandu rinvià i vechji cumpunenti à Samsung gratuitamente per un riciclamentu esemplariu. In u futuru, sicuru, l'espansione di l'operazioni di serviziu hè prevista, è ancu l'espansione di mudelli di dispositi inclusi in u prugramma.

U più lettu d'oghje

.