Chiudi annunziu

Samsung hà annunziatu à u CES in ghjennaghju chì alcuni di i so televisori intelligenti chì venenu quist'annu susteneranu servizii populari di ghjocu in nuvola cum'è Stadia è GeForce Now. À l'epica, u giant coreanu ùn hà micca dettu quandu a nova funzione dispunibile, ma hà indicatu chì seria prestu. Avà pare chì duvemu aspittà un pocu di più per ella.

Citendu SamMobile, u situ web Flatpanelshd ​​hà nutatu qualchi cambiamenti minori in u materiale di marketing di Samsung, chì sò stati dopu cunfirmati da un rappresentante di a cumpagnia. U serviziu Samsung Gaming Hub, in u quale i servizii di nuvola sopra citati operanu, avà lanciarà "versu a fine di l'estiu 2022". Inoltre, a so dispunibilità varierà da regione à regione.

Pò esse presumitu chì Samsung Gaming Hub serà dispunibule induve i servizii Stadia è GeForce Now sò digià dispunibili, chì hè ancu quì. Hè vale a pena nutà ancu chì u primu pò streaming ghjochi in una risoluzione finu à 4K, mentre chì u sicondu pò solu "cunnosce" a risoluzione Full HD. L'abbonamenti di ghjoculi in nuvola è una cunnessione Internet stabile ponu facilmente trasfurmà una TV intelligente in un centru di ghjocu, soprattuttu quandu e cunsole di generazione attuale sò sempre difficili da truvà.

U più lettu d'oghje

.