Chiudi annunziu

Hè passatu un mese da i primi rapporti di rallentà artificialmente u rendimentu di CPU è GPU di e linee telefoniche Galaxy S in cunnessione cù GOS, vale à dì u serviziu Optimization Game. Hè limitatu più di 10 applicazioni è ghjochi, cumprese TikTok, Netflix è Instagram. Ma s'hè scurdatu di l'applicazioni di benchmark, cusì furnianu dati chì ùn rapprisentanu micca u veru rendimentu. E tuttu questu apparentemente hà causatu una diminuzione significativa di l'interessu in a nutizia.

Questu hè principarmenti una diminuzione di vendite in u mercatu di casa di Corea di u Sudu, induve Samsung hà una pusizioni significativa, è per quessa chì u ferite forse ancu più. Infatti, i rapporti di i media lucali indicanu una diminuzione di e vendite di l'ultimi flagships di Samsung malgradu u fattu chì hà digià publicatu un aghjurnamentu per riparà u cumpurtamentu GOS. A situazione cusì furzà i partenarii di l'operatore di Samsung à aumentà drasticamente i sussidi di u telefuninu Galaxy S22 per vende più di elli.

KT è LG Uplus anu cunfirmatu chì anu aumentatu i sussidi di u telefuninu Galaxy S22 è S22 + finu à 500 000 vintu (circa 9 mila CZK). L'operatori anu aumentatu prima i sussidi di a listessa quantità per Galaxy S22 Ultra. Avà sò più di trè volte più altu ch'è i 150 000 vinti (circa 2 800 CZK) originalmente offerti. Unu di i rapprisentanti di l'operatore mobile lucale hà dettu chì "ci hè una opinione chì u prublema cù GOS influenza negativamente a vendita di mudelli Galaxy S22".

Ma ùn hè micca u solu prublema. Cunsigliu Galaxy U S22 soffre di troppu errori infantili, chì Samsung prova di patch cù l'aghjurnamenti dopu, cusì forse ùn ci hè bisognu di circà un culprit, ma hè una stampa generale per a linea, chì in vista di tutti l'avvenimenti ùn hè micca assai. piacevule. L'ultima causa hè, per esempiu, una mala sincronizazione di u sonu cù u video, soprattuttu quandu si usa l'auriculare.

Samsung Galaxy Per esempiu, pudete cumprà u S22 Ultra quì 

U più lettu d'oghje

.