Chiudi annunziu

Samsung hè travagliatu annantu à un altru smartphone di budget in a serie Galaxy M. Porterà u nome Galaxy M13 5G è secondu e prime foto filtrate, avarà menu camere posteriori cà u so predecessore l'annu passatu Galaxy M12.

Da l'imaghjini micca cusì revelatori liberati da u situ web 91Mobiles, seguita chì Galaxy U M13 avarà solu duie camere in u spinu. Ricordemu chì Galaxy U M12 avia quattru sensori, l'ultimi dui eranu a camera macro è u sensor di prufundità di campu. À questu tempu ùn hè micca chjaru se a camera principale di u u Galaxy U M13 5G serà accumpagnatu da un "largu angolo" cum'è in u casu di u so predecessore, o in l'interessu di più risparmiu di costu, sia a camera sopra citata per l'imaghjini macro o un sensor di detezzione di prufundità. Puderà ancu esse vistu da e foto chì u telefunu averà un lettore di impronte digitali integratu in u buttone di putenza è chì, à u cuntrariu di u so predecessore, ùn mancarà un jack 3,5mm.

In termini di hardware, Galaxy U M13 5G prubabilmente aduprà u chip Dimensity 700 di MediaTek, chì già alimenta u telefunu. Galaxy A13 5G. Pudete ancu aspittà un display LCD 90Hz è una bateria cù una capacità di 5000 mAh. L'ultimu rappresentante di a serie Galaxy M puderia esse presentatu prestu.

U più lettu d'oghje

.