Chiudi annunziu

Pudete vulete arregistrà qualcunu cumu per attivà una funzione, pudete vulete arregistrà u vostru ghjocu, editazione di foto, o qualsiasi altra cosa. Cumu arregistrà u screnu cum'è un video in Samsung ùn hè micca difficiule, pudete ancu edità un tali arregistramentu è, sicuru, sparte. 

Sta guida hè creatu nantu à u telefunu Galaxy S21 FE p Androidem 12 è One UI 4.1. Hè pussibule chì in i dispositi più vechji cù un sistema più anticu, è soprattuttu nantu à quelli di altri fabricatori, a prucedura hè un pocu sfarente.

Cumu arregistrà u screnu da u pannellu di lanciamentu rapidu in Samsung 

  • Induve site nantu à u dispusitivu, scorri da u latu superiore di u display cù dui dita, o una duie volte (funziona ancu in modu di paisaghju). 
  • Truvate a funzione quì A registrazione di u screnu. Hè pussibule chì serà nantu à a seconda pagina. 
  • Se ùn vede micca a funzione quì, cliccate nantu à l'icona Plus è cercate a funzione in i buttoni dispunibili. 
  • Pressendu longu è trascinendu u vostru dito nantu à u screnu, pudete mette l'icona di Registrazione di Screen in u locu desideratu in a barra di menu rapidu. Dopu cliccate Fate. 
  • Dopu à sceglie a funzione Screen Recording, vi sarà prisentatu cù un menu Paràmetri di u sonu. Sceglite l'opzione secondu e vostre preferenze. Pudete ancu affissà i tocchi di dita nantu à a visualizazione quì. 
  • Cliccate nant'à Cumincià a registrazione. 
  • Dopu à u countdown, a registrazione principia. Hè durante u countdown chì avete l'opzione per apre u cuntenutu chì vulete registrà senza avè da cutà u principiu di u video dopu. 

In l'angulu superiore destra, poi vede diverse opzioni chì ùn saranu micca visibili in u video è chì pudete ammuccià cù a freccia. Pudete disegnà in a vostra registrazione quì, pudete ancu vede u cuntenutu catturatu da a camera frontale in a registrazione. Ci hè ancu una opzione per mette in pausa a registrazione. L'icona di registrazione continuarà ancu lampendu in a barra di statutu per fà sapè chì hè sempre in corso. Pudete finisce sia in u menù dopu avè trascinatu da u bordu superiore di u display, o scegliendu in a finestra flottante. L'arregistramentu sarà allora salvatu in a vostra galeria, induve pudete ancu travaglià cun ellu - tagliallu, editallu è sparte.

Se tenete u dito nantu à l'icona di Registrazione di Screen in u pannellu di lanciamentu rapidu, pudete ancu stabilisce a funzione. Questu hè, per esempiu, ammuccià u pannellu di navigazione, determinendu a qualità di u video o a dimensione di u video selfie in a registrazione generale. 

U più lettu d'oghje

.