Chiudi annunziu

U primu telefunu flexible di Vivo puderia esse u primu cuncurrente seriu à u "jigsaw" di Samsung secondu l'infurmazioni finu à avà. Galaxy Da Fold3. Sapemu digià ciò chì u Vivo X Fold serà, ma avà u dispusitivu hè apparsu in i primi ritratti, induve si pò vede megliu finu à avà.

L'imaghjini mostranu una grande visualizazione curva cù biselli sottili è un cutout circular top-center, è ciò chì avemu vistu prima: una volta in pelle cù un grande modulu di foto di quattru sensori circulari allughjatu in un pannellu rettangulare.

Sicondu e filtrazioni dispunibuli, u Vivo X Fold uttene un display flessibile di 8 pollici cù una risoluzione 2K è una frequenza variabile massima di 120 Hz, è un display esternu cù una dimensione di 6,53 pollici, risoluzione FHD + è un rinfrescante "non-variable" di 120 Hz. tariffa. Serà alimentatu da un chipset Snapdragon 8 Gen 1, chì aghjunghje à 12 GB di RAM è 256 o 512 GB di memoria interna.

A camera serà quadruple cù una risoluzione di 50, 48, 12 è 8 MPx, mentre chì a principale serà basatu annantu à u sensor. Samsung ISOCELL GN5. L'equipaggiu includerà un lettore di impronte digitali integratu in u display, NFC è, sicuru, u supportu per e rete 5G serà ancu inclusu. A bateria hà una capacità di 4600 mAh è supportarà 66W wired è 50W wireless charging. U telefunu serà alimentatu da u software Android 12. Vivo X Fold deve esse dispunibule in almenu trè culori, à dì blu, neru è grisgiu. Serà liberatu nantu à a scena (chinesa) assai prestu, in particulare l'11 d'aprile.

U più lettu d'oghje

.