Chiudi annunziu

Samsung equipa i smartphones destinati à i mercati internaziunali cù i so chip Exynos, spessu à u disgrazia di i clienti chì preferanu a suluzione Qualcomm. Ùn hè micca solu u rendiment, ma ancu l'affidabilità chì hè a culpa. Ma pudete imaginà una tale situazione in Apple? In ogni casu, u sforzu di Samsung hè apprezzatu, ma u fattu hè chì s'ellu vulia, puderia fà megliu. 

Cum'è face u so chips per iPhones Apple (via TSMC), Samsung li faci ancu. Ma tutti dui anu una strategia ligeramente diversa, cù Apple hè chjaramente megliu - almenu per l'utilizatori di i so dispositi. Dunque, cù ogni nova generazione di iPhone, avemu un novu chip quì, chì hè attualmente l'A15 Bionic, chì funziona in iPhonech 13 (mini), 13 Pro (Max) ma ancu iPhone SE 3a generazione. Ùn truverete micca in altrò (ancora).

Altra strategia 

E dopu ci hè Samsung, chì hà vistu un putenziale chjaru in a strategia di Apple è hà pruvatu ancu cù u so chip design. Aduprà u so Exynos in parechji dispositi, ancu s'ellu usa sempre Snapdragons sempre più. L'attuale chip Exynos 2200, per esempiu, batte in ogni dispusitivu di a serie venduta in Europa Galaxy S22. In altri mercati, sò digià furniti cù Snapdragon 8 Gen 1.

Ma si Apple sviluppa è usa u so chip esclusivamente in i so dispusitivi, Samsung passa per i soldi, chì hè forsi l'errore. I so Exynos sò dunque ancu dispunibuli per altre cumpagnie chì ponu mette in u so hardware (Motorola, Vivo). Dunque, invece di esse cuncepitu è ​​ottimizatu quant'è pussibule per un dispositivu specificu di u fabricatore, cum'è Apple, Exynos deve pruvà à travaglià cù quant'è cumminazzioni cuncepibili di hardware è software pussibule.

Da una banda, Samsung prova di luttà per u tìtulu di u smartphone più putente di u mercatu, da l'altra banda, a so battaglia hè digià persa in u capu, se cunsideremu u chip cum'è u core di u telefunu. À u listessu tempu, relativamente pocu saria abbastanza. Per pruduce Exynos universale per tutti l'altri è quellu chì hè sempre adattatu à l'attuale serie di punta. In teoria, se Samsung sapi quale display, camere è software chì u telefunu utilizerà, puderia fà un chip ottimizzatu per quelli cumpunenti.

U risultatu puderia esse un rendimentu più altu, una vita di a bateria megliu, è ancu una qualità di foto è video megliu per l'utilizatori, perchè i chips Exynos si perdenu solu quì paragunatu à i chip Snapdragon, ancu s'ellu utilizanu u stessu hardware di càmera (pudemu vede, per esempiu, in testi DXOMark). Mi piacerebbe ancu crede chì u focu annantu à una relazione più stretta trà u chipset è u restu di u hardware di u telefunu puderia aiutà à prevene i numerosi bug è imperfezioni chì parechji Galaxy S soffre forse più quist'annu chè mai.

Google cum'è una minaccia chjara 

Di sicuru, hè cunsigliatu bè da a tavula. Samsung hè ancu certamente cuscente di questu, è s'ellu vulia, puderia fà qualcosa per migliurà. Ma postu chì hè u numeru unu in u mondu, forse ùn li ferite micca quant'è i so utilizatori. Videremu cumu si face Google cù i so chip Tensor. Ancu ellu hà capitu chì u futuru hè in u so propiu chip. Inoltre, hè precisamente Google chì hè prestu à diventà un cuncurrente cumpletu à Apple, perchè face telefoni, chips è software sottu un tettu. Almenu in l'ultimu mintuatu, Samsung serà sempre daretu, ancu s'ellu hà avutu ancu un sforzu in questu sensu cù a piattaforma Bada, chì ùn hà micca pigliatu.

telefoni Samsung Galaxy Per esempiu, pudete cumprà u S22 quì

U più lettu d'oghje

.