Chiudi annunziu

Terza volta furtunatu. Dopu Galaxy S22 + è cima di a linea in forma Galaxy U S22 Ultra, a più chjuca novità di u portfolio di punta di quist'annu di Samsung, hè ghjuntu à a nostra redazione. Imballaggio Galaxy U S22 ùn pò micca eccitazione, ma sè ùn avete micca avutu nunda di fà cù a so variante di culore verde, l'avete. 

Ancu in a tenda online ceca di Samsung, stu culore hè chjamatu in inglese, vale à dì Green. U dispusitivu hè altrimenti dispunibule in Phantom White, Phantom Black è Pink Gold, in quale pudemu pruvà u mudellu più grande cù u soprannomu Plus. Ma pudemu certamente dì chì paragunatu à u neru boring, cù quale avemu avutu u mudellu Ultra, è ancu più rosa femminile, u verde hè u più attraente di tutta a cartera.

Hè piuttostu più scuru cà più ligeru, ma ghjoca cù diverse sfumature in a luce. U quadru di l'Armor Aluminium cù l'outlet per l'assemblea di a camera hè allora ligeramente più ligera chì u vetru di u vetru stessu, chì pare veramente bè è rompe a pussibuli monotunia. Di sicuru, u schermu di l'antenni pò esse vistu s'ellu vi disturba, ma ùn vi aiuta micca assai, perchè hè un must per i frames di u telefuninu d'acciaio è d'aluminiu, altrimenti ùn puderanu micca riceve un signalu.

Imballaggio in standard captive 

A piccula scatula negra hè chjaramente dominata da a designazione di a serie S, quandu sta lettera hè visualizata in u culore di u telefunu. Dopu tuttu, hè u listessu cum'è cù altri mudelli in a serie. U dispusitivu hè bè prutettu da tutti i lati, micca solu contr'à i pussibuli micro capelli, ma ancu contru l'impronte digitali. Foglii separati cusì copre micca solu u fronte è u spinu, ma ancu u quadru stessu.

Sottu u dispusitivu, truverete una scatula di carta chì cuntene un spaziu per un strumentu di rimuzione di vassoi SIM, è un cable di carica USB-C è libretti sò nascosti in l'internu. Qualcosa di più di questu è ùn truverete micca u telefunu in u pacchettu, chì ùn hè micca prubabilmente surprisante.

Ideale per parechji

U dispusitivu hà una visualizazione dinamica AMOLED 6,1X di 2". Hè a so dimensione chì determina a dimensione di u dispusitivu, chì hè 70,6 x 146 x 7,6 mm è pesa 168 g, mettendu direttamente contr'à u più grande cuncurrente di Apple, chì pò esse sia. iPhone 13, cusì iPhone 13 Per. Tutti dui anu un display di 6,1" è dimensioni di 71,5 x 146,7 x 7,65 mm, sò diffirenti solu in u pesu. U primu mintuatu pesa 173 g, u sicondu 203 g.

Ancu s'ellu hè Galaxy U S22 hè u più chjucu di u trio di novi prudutti di Samsung, è dopu à tuttu, si differe da l'Ultra in parechje manere, ùn hè micca veramente veru chì difiere da u mudellu Plus solu in dimensioni è capacità di bateria. Mentre a maiò parte di e specifiche cum'è e camere sò veramente listessi, Galaxy U S22 hà solu una carica di cable 25W. U mudellu più grande hè capaci di 45W, ma cum'è i nostri testi anu dimustratu, questu hè probabilmente micca una limitazione. Galaxy Pudete ottene u S22 in a versione 128/8GB per CZK 21 o in a versione 990/256GB per CZK 8.

Samsung Galaxy Per esempiu, pudete cumprà u S22 quì

U più lettu d'oghje

.